Phobaeticus Skrevet 3. mai 2010 #1 Skrevet 3. mai 2010 Hei. Er det noen som husker hvilke syklusdager en tar blodprøver på for å kartlegge om EL har vært? Jeg har gjort de to ganger før, men husker ikke... Mistenker nå at Pergo ikke gir meg EL - så tenkte å høre med legen om jeg kan få tatt noen blodprøver...
Phobaeticus Skrevet 3. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 3. mai 2010 Det burde vel legen vite. Selvfølgelig vet legen det - men jeg tar ikke telefonen til legen bare for å spørre om det
Gjest AnonymBruker Skrevet 3. mai 2010 #5 Skrevet 3. mai 2010 Jeg har fått beskjed om å ta blodprøven på 22-24 syklusdag.
Gjest AnonymBruker Skrevet 4. mai 2010 #6 Skrevet 4. mai 2010 Selvfølgelig vet legen det - men jeg tar ikke telefonen til legen bare for å spørre om det Men hvem skal ta denne prøven og henvise den til analyse? Er ikke det legen?
ebitt Skrevet 4. mai 2010 #7 Skrevet 4. mai 2010 Har vært henvist til blodprøve av 3 ulike leger å alle har sagt dag 23 - eller den dagen som faller nærmest om dag 23 er i en helg
Phobaeticus Skrevet 4. mai 2010 Forfatter #8 Skrevet 4. mai 2010 Takk for svar - enda mange dager til jeg har kommet så langt i denne syklusen så da skal jeg se om jeg får det gjort
Phobaeticus Skrevet 4. mai 2010 Forfatter #9 Skrevet 4. mai 2010 Men hvem skal ta denne prøven og henvise den til analyse? Er ikke det legen? Det var ikke det som var spørsmålet mitt - jeg bare lurte på om noen viste hvilken dag den skulle tas på ... :gjeiper:
Zia Skrevet 13. mai 2010 #10 Skrevet 13. mai 2010 Jeg skal inn å ta blodprøver får å sjekke om jeg har hatt EL både dag 21 og 23 - tester for Progesteron begge gangene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå