Gjest AnonymBruker Skrevet 3. mai 2010 #1 Skrevet 3. mai 2010 Nå har det seg sånn at jeg akkurat har blitt singel fra et 3 års forhold. Det var jeg som til slutt tok det tunge steget og gjorde det slutt... Nå sitter jeg her og har det veldig vondt.. Vondt over å ha såra han, vondt over å ikke se han hver dag mer, vondt over å tenke på gamle minner, og ikke minst vondt fordi han er kjempe forbanna på meg. Innerst inne er det nok riktig å gå hver til sitt, men like vell er det så fryktelig vanskelig. Jeg er redd at jeg nå vil glemme alt som har gjort at vi har vokst fra hverandre..Er forvirra nå.. Er det noen der ute som har lignende erfaringer og som kan fortelle meg at det går over eller hvordan dere taklet det? Hilsen trist jente...
Gjest brutal_mann Skrevet 3. mai 2010 #2 Skrevet 3. mai 2010 Tja... Om du virkelig mener at det var smart å dumpe fyren så får du bare drite i han. Verre er det ikke. Fatter ikke at folk skal stresse etter å ha dumpet noen. da tror jeg nok at dumpingen har skjedd på feil grunnlag. Hva svarte skal du bry deg om han er såret eller ei? Han er ikke en del av livet ditt lenger. ergo ikke noe du skal tenke på.
Gjest Smurfine21 Skrevet 3. mai 2010 #3 Skrevet 3. mai 2010 (endret) Så du mener jeg ikke har noe rett til å være lei meg og trist fordi det var jeg som tok det endelige steget? Har ikke akkurat dumpet han heller... Historien er lang, og har ikke tenkt til å ta den her.. Jeg var kun ute etter erfaringer fra andre som har kommet seg over det samme, eller som ikke har kommet over det.. Men jeg respekterer din mening... Endret 3. mai 2010 av Smurfine21
Jumpforjoy Skrevet 3. mai 2010 #4 Skrevet 3. mai 2010 Tja... Om du virkelig mener at det var smart å dumpe fyren så får du bare drite i han. Verre er det ikke. Fatter ikke at folk skal stresse etter å ha dumpet noen. da tror jeg nok at dumpingen har skjedd på feil grunnlag. Hva svarte skal du bry deg om han er såret eller ei? Han er ikke en del av livet ditt lenger. ergo ikke noe du skal tenke på. Det var da litt kaldt? Man kan bry seg om folk selv om man ikke vil være kjærester med dem lenger.
Gjest brutal_mann Skrevet 3. mai 2010 #5 Skrevet 3. mai 2010 Om en ikke lenger ønske å dele livet sitt med noen, hvorfor skal en da bry seg om dem? De er ikke ens problem lemger. Erfaring TS fik du forøvrig i mitt første innlegg. Min erfaring er at å ikke bry seg virker. Å være kald helt inn til hjertet har noe for seg i perioder. På den andre siden. Om du virkelig klarer å bli kald helt inn til hjertet, så vil du klare å utrette store ting, men du vil aldri føle glede igjen. Så valget er ditt. Ingen smerte, oppnå store ting, men uten å føle glede.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå