Rosebud Skrevet 3. mai 2010 #1 Skrevet 3. mai 2010 Er det andre som har merket noe til kjempetreg levering fra Prettyskin4less.com for tiden? Dette pleier å være en av mine favorittbutikker med godt utvalg, gode priser og grei levering, men nå venter jeg fortsatt på en pakke bestilt 7 april, og begynner å miste tålmodigheten. Er det bare meg, eller er det andre som opplever det samme? Kan det ha med vulkanen å gjøre, at tollen har dem under ekstra oppsyn, eller hva? Ekstremt utålmodig nå, når de har trukket $200 fra meg for en måned siden og jeg fortsatt ikke har sett noe til pakken!
Gjest AnonymBruker Skrevet 3. mai 2010 #2 Skrevet 3. mai 2010 Jeg vil tippe en kombinasjon av vulkan og toll
Frua Skrevet 3. mai 2010 #3 Skrevet 3. mai 2010 Jeg bestilte rundt samme tid som deg og har fortsatt ikke sett noe til pakka. Jeg har tilogmed fått en "please review your recent product phurcase" mail uten å ha sett snurten av produktet jeg bestillte. Prettyskin4less pleier å være superraske med leveringen ellers så jeg tror nok det er vulkanen som har skylda.
Rosebud Skrevet 3. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 3. mai 2010 Jeg bestilte rundt samme tid som deg og har fortsatt ikke sett noe til pakka. Jeg har tilogmed fått en "please review your recent product phurcase" mail uten å ha sett snurten av produktet jeg bestillte. Prettyskin4less pleier å være superraske med leveringen ellers så jeg tror nok det er vulkanen som har skylda. Hehe, det har jeg også fått. Kjente jeg ble litt provosert da, for da ble jeg jo minnet på hvor tregt det gikk....
Rosebud Skrevet 4. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 4. mai 2010 Jaja der var det en måned siden jeg bestilte, og en tur til postkassen avslørte at pakken ikke var der i dag heller... Svært lite imponert over Prettyskin4less nå altså Noen som vet om det har noe for seg å kontakte dem? De kan vel ikke spore pakkene, men kanskje de vet om det er et generelt problem hos dem for tiden?
psawyer Skrevet 4. mai 2010 #6 Skrevet 4. mai 2010 Åh, jeg venter også på pakke som ble sendt for en uke siden, ser ut til at jeg må vente lenge da... Sist jeg ventet i over tre uker sendte jeg de en mail, og fikk til svar at de desverre ikke kunne gjøre noe med treg postgang. Men er jo verdt et forsøk.
Rosebud Skrevet 5. mai 2010 Forfatter #7 Skrevet 5. mai 2010 Åh, jeg venter også på pakke som ble sendt for en uke siden, ser ut til at jeg må vente lenge da... Sist jeg ventet i over tre uker sendte jeg de en mail, og fikk til svar at de desverre ikke kunne gjøre noe med treg postgang. Men er jo verdt et forsøk. Så irriterende at de ikke kan gjøre noe da. Men påfallende at alt annet går så mye fortere... Ingenting i postkassen fra dem i dag heller, grrr, begynner å bli skikkelig lei av dette nå Prettyskin4less pleier jo egentlig å ha super leveringstid, ofte bedre enn FeelUnique og andre sider fra England, men dette er for dårlig, synes ikke man skal måtte beregne over en måned for å få pakker i posten - umulig å planlegge så langt frem i tid Når jeg en gang i fremtiden får pakken min tror jeg at jeg kommer til å drøye med å bestille noe mer derfra på en stund.....
psawyer Skrevet 5. mai 2010 #8 Skrevet 5. mai 2010 Ja, det er irriterende. Jeg er tom for både ansiktskrem og rens om maks fire-fem dager, er kjipt å måtte bruke dårlig hudpleie/kjøpe hos hudpleier fordi de er trege.
Tullemora Skrevet 5. mai 2010 #9 Skrevet 5. mai 2010 Jeg måtte også vente lenge på pakke fra Prettyskin4less. Bestilte for 4 uker siden, og fikk den i dag. Dem hadde vært så greie,som dem pleier å være, og sende pakken som gave med verdi på 30 dollar. Men allikevel ble pakken stoppet i tollen og åpnet. Måtte betale forenklet tollgebyr og moms på nesten 300 kr. Er det spesielt fra dette firmaet dem stopper pakker uansett hva som står på pakken, eller er det rent tilfeldig? Noen som har opplevd lignende? Feeluniqe fikk jeg pakke fra i går, og den pakken var merket med verdi på 120, men den ble ikke stoppet, kom rett i kassa mi. Forstå det den som kan.
pittie Skrevet 5. mai 2010 #10 Skrevet 5. mai 2010 Ettersom flere og flere handler fra prettyskin4less og hver eneste pakke har en verdi på 30$ så regner jeg med tollerne har satt de under lupen, og evt sjekker den egentlige verdien på nettsiden.
Gjest gloria Skrevet 5. mai 2010 #11 Skrevet 5. mai 2010 Sendte mail til prettyskin4less i dag, og de kunne ikke se/finne noe unormalt. Så, det har nok blitt stoppet i tollen hos mange av oss... Verdien på min pakke var også nærmere 40 dollar..
Rosebud Skrevet 5. mai 2010 Forfatter #12 Skrevet 5. mai 2010 Verdien på pakken jeg venter på er nærmere $200, så krysser fingrene for at den ikke blir stoppet i tollen - det blir sure kroner i så fall...
Rosebud Skrevet 6. mai 2010 Forfatter #13 Skrevet 6. mai 2010 Ingenting i dag heller. Nå er jeg mektig irritert, og har sendt dem mail. Seriøst, nå vil jeg bare få pakken min, og ikke bestille mer fra dem på en stund. Dette er for dårlig Ser forresten det er flere som opplever det samme, og der er jo selvfølgelig ikke umulig at tollen sjekker nøyere siden alle pakkene er merket med $30. Men tror ikke jeg kommer til å fortsette å bestille fra dem hvis jeg må betale masse toll på pakkene. De har gode priser, for all del, men veldig dyr frakt, og hvis man skal betale flere hundre kroner i moms, tollbehandlig osv i tillegg, tror jeg det kan lønne seg å bestille fra andre sider. Spesielt hvis man må vente i over en måned på pakkene derfra også....
Tullemora Skrevet 6. mai 2010 #14 Skrevet 6. mai 2010 Ingenting i dag heller. Nå er jeg mektig irritert, og har sendt dem mail. Seriøst, nå vil jeg bare få pakken min, og ikke bestille mer fra dem på en stund. Dette er for dårlig Ser forresten det er flere som opplever det samme, og der er jo selvfølgelig ikke umulig at tollen sjekker nøyere siden alle pakkene er merket med $30. Men tror ikke jeg kommer til å fortsette å bestille fra dem hvis jeg må betale masse toll på pakkene. De har gode priser, for all del, men veldig dyr frakt, og hvis man skal betale flere hundre kroner i moms, tollbehandlig osv i tillegg, tror jeg det kan lønne seg å bestille fra andre sider. Spesielt hvis man må vente i over en måned på pakkene derfra også.... Ja, helt enig med deg. Tror heller ikke jeg vil bestille der på en stund nå. Når pakken endelig kom, ble det veldig dyrt alt inkl. Når du får pakken, for det gjør du nok, la høre fra deg om du måtte betale noe ekstra
Frua Skrevet 8. mai 2010 #15 Skrevet 8. mai 2010 Jeg bestillte noe fra prettyskin4less for 10 dager siden som kom idag. Frustrerende når den kommer før pakka jeg har venta på i flere uker nå...
Gjest hudenmin Skrevet 8. mai 2010 #16 Skrevet 8. mai 2010 (endret) Er det spesielt fra dette firmaet dem stopper pakker uansett hva som står på pakken, eller er det rent tilfeldig? Noen som har opplevd lignende? Feeluniqe fikk jeg pakke fra i går, og den pakken var merket med verdi på 120, men den ble ikke stoppet, kom rett i kassa mi. Forstå det den som kan. Jeg har bestilt flere ganger fra Prettyskin4less, der verdien på pakken har vært langt over 100 dollar. De pakkene har aldri vært stoppet i tollen. Var imidlertid en periode nesten alle pakkene jeg hadde bestilt fra Feelunique var merket med at de var sjekket (og det tok lang tid å få varer derfra pga posten/tollen). Kan kanskje se ut som tollen i en periode var "ute etter" pakker fra Feelunique, og at det nå er pakker fra Prettyskin4less de sjekker ekstra. Har forresten skjedd noen ganger at varer fra Feelunique med verdi langt over NOK 200,- ikke har blitt ilagt mva og tollgebyr. Det har helt sikkert vært en "glipp" fra tollen. Kjekt for min del, så slapp jeg å sende mail til Feelunique vedr. refusjon. Endret 8. mai 2010 av hudenmin
Rosebud Skrevet 11. mai 2010 Forfatter #18 Skrevet 11. mai 2010 I dag kom pakken endelig i posten, 1 mnd og 5 dager etter at jeg bestilte. Ikke imponert. Eneste lyspunkt var at jeg slapp å betale toll på den, så da sparte jeg jo en 300-400 kr Nå sier jeg takk og farvel til Prettyskin4less en stund, og venter på at de bedrer leveringstiden sin kraftig...
Frua Skrevet 11. mai 2010 #19 Skrevet 11. mai 2010 I dag kom pakken endelig i posten, 1 mnd og 5 dager etter at jeg bestilte. Ikke imponert. Eneste lyspunkt var at jeg slapp å betale toll på den, så da sparte jeg jo en 300-400 kr Nå sier jeg takk og farvel til Prettyskin4less en stund, og venter på at de bedrer leveringstiden sin kraftig... Så bra du har fått pakken din og at du slapp tolla! Det hopet seg sikkert bare opp med containere rundt om kring pga vulkanen og det kan jo ikke prettyskin4less noe for. Venter fortsatt på pakka mi men ting jeg har bestillt etter denne har kommet til normal tid.
Gjest gloria Skrevet 14. mai 2010 #20 Skrevet 14. mai 2010 Noen som fremdeles ikke har fått pakken? Jeg venter enda... lurer på om jeg skal ta kontakt med paypal dersom ikke noe skjer snart. Tror dere det vil hjelpe?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå