Gjest AnonymBruker Skrevet 3. mai 2010 #1 Skrevet 3. mai 2010 Jeg har hatt veldig ureglemessig mens etter fødsel i fjor sommer, sist mens var for 65 dager siden. I går kveld da jeg satt på do var det rosa "blod" og slim på papiret, jeg tenkte at det kanskje kunne være mensen som var på vei men i dag har jeg ikke sett noenting. Kunne det være en festeblødning? Ettersom jeg har lest er at festeblødning kommer rundt 1 uke etter eggløsning..? Kan jeg da ta en test om en ukes tid og den skal være rett eller bør jeg vente enda litt til? :klø:
Gjest AnonymBruker Skrevet 3. mai 2010 #2 Skrevet 3. mai 2010 Ingen som vet? Kanskje jeg heller skulle poste den på graviditet og spedbarn?
Gjest Invicta Skrevet 3. mai 2010 #3 Skrevet 3. mai 2010 Du får muligens flere svar på graviditet og spedbarn, ja... Her inne er de fleste ikke gravide enda
Gjest Iril Skrevet 3. mai 2010 #4 Skrevet 3. mai 2010 Er du sikker på du har hatt eggløsning da? Hvis ikke er det ikke uvanlig med litt blod i eggløsnings-sekretet.
Gjest AnonymBruker Skrevet 3. mai 2010 #5 Skrevet 3. mai 2010 Nei, det er jeg ikke sikker på. Kanskje det er eggløsning? :klø: Tror kanskje jeg bare bestiller time hos legen kanskje han kan fortelle meg hva som foregår.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå