Gjest Jens Skrevet 3. mai 2010 #1 Skrevet 3. mai 2010 Vår sønn går i en klasse på en realtivt liten skole der en av elevene er meget manipulerende. Han styrer hva alle guttene skal mene og si, hvem som skal være med og hvem som skal fryses ut. Enkelte av foreldrene blir også manipulert av denne gutten, lærerene på skolen klarer ikke eller vil ikke håndtere dette. Det er ikke mulig å få en dialog med foresatte til vedkommende elev. Min sønn har nå kommet i en posisjon der han blir oversett på skolen og har ikke omgangsvenner i nærområdet. Vi vurderer å flytte fra stedet slik at han kan få en ny omgangskrets. Noen som har konkrete råd - ikke sympati - og komme med ?
Piper Skrevet 3. mai 2010 #2 Skrevet 3. mai 2010 Lærerne har ikke lov til å si at de ikke klarer eller vil gjøre noe, for det er deres jobb å sørge for at alle har et godt skolemiljø. Derfor hadde jeg tatt kontakt med læreren, og krevd at noe ble gjort. De får kalle inn de foresatte, ta seg en skikkelig prat med den gutten, og få han til å slutte å oppføre seg slik. Om han ikke slutter, bør en av lærerne fotfølge han under alle friminuttene, for å forhindre at noe skjer. og det hadde jeg krevd av skolen. dere skal ikke måtte flytt for at han skal få det bedre, emn du kan jo spørre skolen om de mener det? Og sier de at det kanskje er en løsning, ville ejg gått videre til rektor, og ville ikke rektor gjort noe med det, ville jeg gått over rektor igjen. Jeg hadde aldri akseptert noe slikt, og krevd at de gjorde noe. Men du må begynne hos læreren til ditt barn, for så å gå til rektor om det ikke hjelper osv. Ønsker deg lykke til, og håper ditt barn får en god og trygg skolehverdag. Noe han ahr krav på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå