Gå til innhold

Kattedør som åpnes med chip

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke erfaring, men så bra løsning at det bruker kattens egen id-chip, så slipper det hersens halsbåndet med magnet :)

Skrevet

Har ingen erfaringer, men vil bare ha tråden på mine innlegg for jeg er interessert i erfaringer selv.

Min eneste mulige bekymring er hvor lang tid døren bruker på å registrere chipen og åpne opp for katten. Vi har nemlig mange katter i området (hvilket er grunnen til at vi vurderer en slik dør), og det hender jo rett som det er at kattene jakter på hverandre og en av våre kommer pilende inn. En vanlig dør åpner seg jo med en gang, det er bare å sprinte inn, men hvis denne døren trenger et par sekunder på å registrere og åpne vil jo katten da stange rett i døren hvis den kommer i full fart. Så hadde vært greit å vite litt om akkurat det.

Skrevet

Jeg har en fra PetPorte liggende, men har ikke fått den opp ennå. Er veldig spent på om den funker så bra som de påstår på nettsidene sine! Skal heller komme tilbake med erfaringer etter at vi har fått den på plass, om det ikke tar altfor lang tid...

Gjest Distiller
Skrevet

Jeg har en fra PetPorte liggende, men har ikke fått den opp ennå. Er veldig spent på om den funker så bra som de påstår på nettsidene sine! Skal heller komme tilbake med erfaringer etter at vi har fått den på plass, om det ikke tar altfor lang tid...

Det hadde vært supert :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...