Gå til innhold

Hvorfor holder han det hemmelig?

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Typen hadde sex med en sommervikar på jobb sist år (før meg).

Rett før vi ble sammen fikk han en sms av henne om at hun ville ha han... Dette viste han til meg, og vi synes hun var litt syk (skrev teit sms!).

Nå har jeg funnet ut av at han har mottatt slike sms igjen, men nå har han ikke sagt noe til meg..

Hun skal visst også jobbe der han jobber i sommer, og det har han HELLER ikke sagt.

Nå er jeg litt usikker på hvorfor han har holdt det hemmelig. Da han var åpen om det til å begynne med.

Jeg vil tro at han gjør det for å "skåne" meg, men da han holder det hemmelig plutselig, så begynner jeg å lure..

Vil prøve å tenke rasjonelt, men litt vanskelig når det er så masse følelse i bildet... :sukk:

Noen tanker om hvorfor han ikke sier noe? :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Gjest Syrin_Ulven
Skrevet

Spør han? Det er vel bare han som kan gi det rette svaret. :)

Skrevet

Hvis han ikke har fortalt det, hvordan vet du det??

Han tenker kanskje ikke på det...

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hvis han ikke har fortalt det, hvordan vet du det??

jo, jeg skulle inn på facebook, og så dukket hans innboks profil opp.. Var ikke ute etter å se hva som stod, men det kom liksom rett i fleisen, og det var den første setningen jeg så.

Vil derfor ikke spørre han. Litt redd for at han tror jeg går å sniker i meldingene hans.. :S

Skrevet

Synes likevel du skulle spørre... Men det er sikkert, som du sier, for å skåne deg.

Gjest Gjest
Skrevet

jo, jeg skulle inn på facebook, og så dukket hans innboks profil opp.. Var ikke ute etter å se hva som stod, men det kom liksom rett i fleisen, og det var den første setningen jeg så.

Vil derfor ikke spørre han. Litt redd for at han tror jeg går å sniker i meldingene hans.. :S

He He. Like morsomt å lese hver gang! Ikke meningen liksom... hvem juger dere for? Alle her inne, som ikke vet hvem dere er uansett..eller dere selv?

Jeg vet i allefall at hvis jeg leser noe, der jeg i utgangspunktet ikke har noe å gjør, så er det fordi jeg ikke klarer å la vær å snoke.

Syns bare det er så teit å si "ikke for at jeg snoker altså, det bare var der..plutselig!"

Jeg tror i allefall ikke på det og sikkert ikke så mange andre heller! Så kan dere ikke bare la vær å nevne det!

Skrevet

Han har jo sagt det en gang, så det er vel ikke sikkert han føler at det er noe vits i å mase om det stadig vekk. Det kan også tenkes at han ikke liker å snakke om slikt med deg. Det grenser jo opp mot pinlig.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

He He. Like morsomt å lese hver gang! Ikke meningen liksom... hvem juger dere for? Alle her inne, som ikke vet hvem dere er uansett..eller dere selv?

Jeg vet i allefall at hvis jeg leser noe, der jeg i utgangspunktet ikke har noe å gjør, så er det fordi jeg ikke klarer å la vær å snoke.

Syns bare det er så teit å si "ikke for at jeg snoker altså, det bare var der..plutselig!"

Jeg tror i allefall ikke på det og sikkert ikke så mange andre heller! Så kan dere ikke bare la vær å nevne det!

Jeg har snoket EN gang før. Det gjorde jeg helt i begynnelsen da jeg merket at det ble snakket om meg.

Denne gangen har jeg ikke gjordt det. Hadde jeg, så hadde det uansett ikke vært noe å holde hemmelig her inne..

Så er helt enig med det du skriver

Skrevet

Nå skal jeg ikke retferdigjøre her, men jeg og samboern bruker samme pc, og har brukernavn og passord til ulike sider lagret. Innimellom glemmer han eller jeg å logge ut, og da kommer nestemann inn på eksempelvis den andres facebook.

Jeg tenker veldig sjeldent over dette før jeg begynner å sjekke varsler o.l... Så jeg har faktisk med uhell lest en melding til sambo... Men jeg logget ut med en gang jeg skjønnte at det ikke var min side, og sa i fra til han at jeg gjorde det. :sjenert:

Jeg er virkelig en fæl fæl snoker :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...