Gjest AnonymBruker Skrevet 3. mai 2010 #1 Skrevet 3. mai 2010 heisan...gutt på 31,samboer å barn...jeg liker å bruke analkuler,har de inne ganske lenge...er det frlere gutter å jenter som liker analkuler?
Gjest MikeWaters Skrevet 3. mai 2010 #2 Skrevet 3. mai 2010 Har ikke helt sansen, ironisk nok. Men kjør på
Gjest jeansgutt21 Skrevet 3. mai 2010 #3 Skrevet 3. mai 2010 heisan...gutt på 31,samboer å barn...jeg liker å bruke analkuler,har de inne ganske lenge...er det frlere gutter å jenter som liker analkuler? Heisann, ja jeg digger analkuler og en sånn dildo med en lang kjede av kuler som blir kjørt sakte inn og ut av analen min. Det blir supergodt når jeg nærmer meg orgasme, og når orgasmen kommer, må kulene kjøres inn og ut i lange drag, da blir det så godt og jeg får så sinnsykt vilt sterk orgasme, at jeg hyler som en gal:) Jeg bare digger analkuler og kuledildo:)
Hinata Skrevet 3. mai 2010 #4 Skrevet 3. mai 2010 Har ikke helt sansen, ironisk nok. Men kjør på Ironisk nok? :klø: Fortell nå
Gjest AnonymBruker Skrevet 3. mai 2010 #5 Skrevet 3. mai 2010 Ironisk nok? :klø: Fortell nå Hmm! Ikke så veldig ironisk som du trodde!
Gjest MikeWaters Skrevet 4. mai 2010 #6 Skrevet 4. mai 2010 Ironisk nok? :klø: Fortell nå Fordi jeg er en type gutt som elsker å bli stimulert bak - grundig
spinnvill Skrevet 4. mai 2010 #8 Skrevet 4. mai 2010 Jeg er jente... Jeg vet ikke hvordan det er å være mann å få noe i rompa, desverre
Gjest jeansgutt21 Skrevet 4. mai 2010 #10 Skrevet 4. mai 2010 Fordi jeg er en type gutt som elsker å bli stimulert bak - grundig Grundig stimulering bak, er for meg nøklen til nytelse og ekstreme orgasmer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå