Transemann 35 Skrevet 5. mai 2010 #21 Skrevet 5. mai 2010 Fantaserer om å ha sex med mulattjente og jeg har på meg brudekjole.
Gjest mann30 Skrevet 5. mai 2010 #22 Skrevet 5. mai 2010 klart jeg kunne gjort det, hadde du likt at jeg gjorde det på deg? hvordan da? og skulle det vært ute også? Nei synes ikke det er så frekt å se en mann tisse, men det har vel med at det er mer normalt å se en mann tisse , de tisser jo over alt hihi men hadde nok blitt opphisset hvis jeg var ute å gikk tur, og at jeg var i humøret / kåt hehe og sett deg runke, kanskje det var meg du runket etter??? hihi Jeg hadde blitt vannvittig kåt hvis du tisset på meg, Ser for meg du sitter på huk over meg, jeg ligger naken på rygg i lyngen, ståkuk. fitta di er oppsvulmet og våt, du tisser på meg, kjenner det renner varmt over kuken,ville gitt deg munnsex før du trer deg ned på kuken og knuller meg. Kanskje du også ville tisset på brystet mitt? ansiktet, Våt fitte over ansiktet mmmm. ville du likt at jeg tisset på deg? Du skal ikke se bort fra at jeg ville runket etter deg, hvis jeg kom over deg i en slik situasjon.
Gjest A Skrevet 6. mai 2010 #23 Skrevet 6. mai 2010 Ynnskyld men: Hva ER det her med tissing?? En dame jeg kjennte en gang var i det sporet der. Men jeg sa nei til hun og dumpa hun. Nå leser jeg om det overalt her på KG. (...) Er det noe jeg burte ringt til hun og bedt om ynnskyldning pga at jeg dumpa hun noxo hardt og ufølsomt? ... (Pga jeg blei sint da hun ut av det blå helt plusselig ville nekte meg å pisse en gang...Tenk sjøl.) Er det helt normalt- og burte jeg bedt hun om ynnskyldning...?(Lurer) Det var jo en søt jente ..Men jeg bare takla det ikke.
Gjest A Skrevet 6. mai 2010 #24 Skrevet 6. mai 2010 Ynnskyld men: Hva ER det her med tissing?? En dame jeg kjennte en gang var i det sporet der. Men jeg sa nei til hun og dumpa hun. Nå leser jeg om det overalt her på KG. (...) Er det noe jeg burte ringt til hun og bedt om ynnskyldning pga at jeg dumpa hun noxo hardt og ufølsomt? ... (Pga jeg blei sint da hun ut av det blå helt plusselig ville nekte meg å pisse en gang...Tenk sjøl.) Er det helt normalt- og burte jeg bedt hun om ynnskyldning...?(Lurer) Det var jo en søt jente ..Men jeg bare takla det ikke. Jeg mener IKKE at jeg vil ta hun tilbake. Eller at jeg ville prøvd å like det. Bare lurer på om at : Hvis det er en helt normal ting- så kanskje jeg skulle bedt hun om ynnskyldning pga måten jeg dumpa hun pga det...
Charlie28 Skrevet 7. mai 2010 #25 Skrevet 7. mai 2010 GØY tråd!! Fantaserer om å reise tilbake i tid. Gjerne til 1600-tallet og forføre en driiit HOT munk.. (Når jeg først var på 1600-tallet :gjeiper: )kunne jeg også tenkt meg å bli oppvartet av ett høflig mannsfolk, som viste seg å være et rååååskinn i senga.. Meeeen.... Nå er det litt vanskelig med tidsreiser..Så ganske upraktiske fantasier egentlig...
Gjest Roger Skrevet 7. mai 2010 #26 Skrevet 7. mai 2010 Fantaserer om at en hetero mann tar over styringen i forholdet vårt (vi er nylig gift og 28/29 år). Han har seg med kona mi akkurat når han vil, og sender meg på jobb for å tjene penger mens de ligger og knuller og koser seg i dobbeltsenga til meg og kona. Så kommer jeg hjem og lager middag, og hun kommer halvnaken ned fra soverommet med pulesveis og glød i ansiktet og smiler til meg og kysser meg før hun fniser. Han bare ler og er sjefen. Så bli jeg sendt for å kjøpe kondomer, og jeg får lov å se på når jeg komer tilbake. Men det viser seg at konomene er til meg, jeg må ronke med kondom på mens jeg ser min vakre kone tar i mot den store pikken hans helt ubeskyttet. Men jeg får kanskje lov å holde henne i handa, og kjenner at jeg elsker min sexy og sprudlende kone mer enn noen gang, og jeg får kysse henne på munnen mens hun blir tatt bakfra, og leppene hennes dunker mot meg mens vi kysser, og hun må puste/hvese med munnen, så det blir vanskelig å kysse ordentlig. Hun forteller meg hvor deilig hun har det, og hvor deilig det skal bli å få knulle hvem hun vil i fremtiden. Hun sier det nesten ikke som om det er noe vi har blitt enige om, men noe hun har bestemt der og da, og bare informerer meg om. Jeg blir overkåt av å bli litt ydmyket, men også av at hun er så frekk og at vi er så glade i hverandre, og sprutert i kondomen min. Han bryr seg ikke om at jeg allerede er ferdig, og de puler i 10 min til, og idet de blir ferdige begge to, er jeg blitt hard igjenn. Han trekker den store staken langsomt ut av min kone og jeg ser tydelig sporene etter ham idet hun ligger der og puster. Han tar med seg min trippende og fnisende kone inn i dusjen, og jeg sitter igjenn på soverommet med en bankende pikk. .....og sånn går no dagan:)
Gjest A Skrevet 7. mai 2010 #27 Skrevet 7. mai 2010 Fantaserer om at en hetero mann tar over styringen i forholdet vårt (vi er nylig gift og 28/29 år). Han har seg med kona mi akkurat når han vil, og sender meg på jobb for å tjene penger mens de ligger og knuller og koser seg i dobbeltsenga til meg og kona. Så kommer jeg hjem og lager middag, og hun kommer halvnaken ned fra soverommet med pulesveis og glød i ansiktet og smiler til meg og kysser meg før hun fniser. Han bare ler og er sjefen. Så bli jeg sendt for å kjøpe kondomer, og jeg får lov å se på når jeg komer tilbake. Men det viser seg at konomene er til meg, jeg må ronke med kondom på mens jeg ser min vakre kone tar i mot den store pikken hans helt ubeskyttet. Men jeg får kanskje lov å holde henne i handa, og kjenner at jeg elsker min sexy og sprudlende kone mer enn noen gang, og jeg får kysse henne på munnen mens hun blir tatt bakfra, og leppene hennes dunker mot meg mens vi kysser, og hun må puste/hvese med munnen, så det blir vanskelig å kysse ordentlig. Hun forteller meg hvor deilig hun har det, og hvor deilig det skal bli å få knulle hvem hun vil i fremtiden. Hun sier det nesten ikke som om det er noe vi har blitt enige om, men noe hun har bestemt der og da, og bare informerer meg om. Jeg blir overkåt av å bli litt ydmyket, men også av at hun er så frekk og at vi er så glade i hverandre, og sprutert i kondomen min. Han bryr seg ikke om at jeg allerede er ferdig, og de puler i 10 min til, og idet de blir ferdige begge to, er jeg blitt hard igjenn. Han trekker den store staken langsomt ut av min kone og jeg ser tydelig sporene etter ham idet hun ligger der og puster. Han tar med seg min trippende og fnisende kone inn i dusjen, og jeg sitter igjenn på soverommet med en bankende pikk. .....og sånn går no dagan:) Wow. Du trenger virkeli å få deg ett ligg... LOL
Gjest gutt Skrevet 7. mai 2010 #28 Skrevet 7. mai 2010 Fantaserer om at jeg treffer et par, egentlig ikke et samboende par men en litt eldre dominant dame som har snublet over en "boy toy" på sin vei. Dette er gjerne på en reise, båttur eller på et hotell i utlandet. Hun er kanskje 55-60 år og veldig klar på hva hun vil eller ikke vil. Mannen er kanskje 35-40 og han har en veldig stor en!! Sammen leter de etter en mann til som de kan dominere og leke med. Jeg er den mannen. Hun er på ingen måte kledd horete eller billig, men har greit med sminke og knall røde lepper. Høyhæla støvletter eller over-knee-boots i glinsende sort lakk e.l og et stramt sort skinnskjørt på seg som rekker nesten ned til knærne. Vi treffes i lugaren deres eller på hotellrommet og vi gutta blir kommandert til å ta oss av henne, kose med puppene hennes, stryke henne, kysse og gnu henne etter alle kunstens regler. Så kommer det som jeg kicker helt av. Hun plukker fram den store saken til den andre mannen og begynner å suge den mens hun ligger eller sitter bakover i en stol og jeg holder på med puppene hennes. Jeg kysser henne på kinnet også mens hun har bamsen i munnen sin. Da kjenner jeg plutselig hånden hennes bak hodet mitt og nakken, hun slipper den enorme penisen ut av munnen sin, presser hodet mitt mot den og sier at "nå er det din tur til å smake...., jeg vet du også har lyst på den". Dermed så fører hun pikken mot munnen sin med en hånd og følger på med den andre hånda bak hodet mitt, ber meg gape opp og vips så suger jeg pikk mens hun ser på og styrer seansen..... Blir helt yr og kåt av å tenke på dette.
Gjest A Skrevet 8. mai 2010 #29 Skrevet 8. mai 2010 Ikke at det er MIN fantasi personlig- pga det er så incredibly slutty. Men pga at det er jo eksamen rundt omkring nå om dagen så er mitt forslag i tråden: Å gi den lekkre lærern sin en runde mot å få ekstra bra karakter... (Host!) (Slutty slutty slutty...)
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2010 #30 Skrevet 8. mai 2010 Jeg mener IKKE at jeg vil ta hun tilbake. Eller at jeg ville prøvd å like det. Bare lurer på om at : Hvis det er en helt normal ting- så kanskje jeg skulle bedt hun om ynnskyldning pga måten jeg dumpa hun pga det... Om det er normalt eller ei har ingenting å si i mine øyne. Dumpet du henne på en fæl måte, så ja, du bør be om unnskyldning.
Gjest mann Skrevet 8. mai 2010 #31 Skrevet 8. mai 2010 Jeg drømmer om at dama mi skal begynne å elske sæd . Så kan hun suge meg når jeg kjører bil og bare svelge satsen. Eller at hun har med seg den ene virkelig slutty venninna hennes i senga (denne venninna er så slut at det nesten er turnoff, hun er bare brukendes til en ting og det er sex).
Bantering Spirit Skrevet 8. mai 2010 #32 Skrevet 8. mai 2010 Fantaserer om å ha sex med mulattjente og jeg har på meg brudekjole. Denne var gøy da! Også var det liksom noe nytt oppi de 20 postene om tissing Hehe
Gjest ?? Skrevet 9. mai 2010 #33 Skrevet 9. mai 2010 sex med flere menn på samme tid ( kanskje 3-4 stk) sprutet på av flere Denne synes jeg også virker spennende...men tror aldri jeg ville tørre
Gjest gutt Skrevet 9. mai 2010 #34 Skrevet 9. mai 2010 jeg vil bli kledd opp som jentetøs av 2-3 venninner, strømper, lakkstøvletter, kjole eller skjørt og silketruse. de må like det de gjør og syns det er morsomt og komisk å se meg i dette. Litt sminke får jeg også. det vokser i trusa mi da de skjønne jentene kler på meg og den sprenger seg fram fra den lille rosa silketrusa jeg har fått. jeg vil være sissy for jentene og jeg får kose med dem litt etterhvert og de kjenner på utstyret mitt og spør om jeg liker å være jentekledd. det er ikke mye de skal gjøre med meg før jeg spruter da.
Gjest Gjest Skrevet 9. mai 2010 #35 Skrevet 9. mai 2010 Hvorfor må jenter vokse opp til å bli damer? Det er så j****g irriterende. Det finns faktisk en del damer/kvinner i alderen 25-45, som ser ut som jenter ;-D Noen bare har det, så ikke døm alle.
Gjest Giftmann Skrevet 10. mai 2010 #36 Skrevet 10. mai 2010 Denne synes jeg også virker spennende...men tror aldri jeg ville tørre Dette svaret pirrer meg veldig. Jeg fantaserer om å se min kone med andre menn. Gjerne flere. Er det noen på forumet som realiserer fantasier som dette? Hadde vært spennende å vite hvor "vanlig" (hvor mange svar) dette er. Og kanskje få noen praktiske detaljer hvordan dere arrangerer og gjennomfører.
Bantering Spirit Skrevet 13. mai 2010 #37 Skrevet 13. mai 2010 Slik som trådstarter skriver kunne jeg tenkt meg å bli brukt av flere menn samtidlig, rundt 3-4 stk, som spruter på meg... Og så har jeg så lyst til å prøve double penetration! Det ser helt sykt deilig ut :O Hvis jeg hadde vært singel ville jeg prøvd det, ettersom kjæresten min er en smule sjalu får jeg heller spørre pent om å simulere... Og så er jo jentesex en fin ting, eller tvungen gruppesex med begge kjønn...yumm.
Gjest Kvinne 28 Skrevet 26. mai 2010 #38 Skrevet 26. mai 2010 Jeg er en kvinne 28, min frekkeste fantasi er vel å bli liksom voldtatt av flere menn kanskje med en annen hudfarge, jeg skal være kledd frekt og gjøre akkurat det de vil med meg, jeg vil at dette skal foregå over flere dager, at de bare bruker meg, jeg skal være slaven deres. jeg kunne også tenke meg å være med i en ring, der jeg er den eneste jenta, det er kanskje mellom 10- 30 mannfolk de skal stå rundt meg og rumke og alle skal sprute sæden sin over meg eller i munnen min. jeg kunne også tenke meg å gjøre noe ute i naturen, bundet til et tre, og en mann gjorde det han ville med meg, han kunne tisset over meg slik at jeg var dyvåt, og sminke rant fra ansiktet mitt mmmm
Gjest kvinne 23 Skrevet 8. juni 2010 #39 Skrevet 8. juni 2010 Jeg har en drøm om å bli voldtatt, bli sprutet på av mange menn. at de bruker med etter tur. gjerne i en mørklagt kjeller, bundet fast. vil også se en hest sprute
Gjest kosegutt Skrevet 21. juni 2010 #40 Skrevet 21. juni 2010 Drømmer om: Jeg og min kone har stadig fantasier sammen når vi er kåte, eller sitter og drikker vin og er fysne. Jeg har veldig lyst til å se at min kone blir knullet av flere menn, noe hun erenig i. Hun vil gjerne bli bundetfast til sengen og bli knullet av 8-10 menn, hvor noen spruter over henne og resten langt inn i fitta hennes. Jeg vil gjerne at hun etter en stund snur seg på magen, delvis står på knærne når hun blir knullet. Da får hun pikken til de som knuller henne dypt inn i seg. Jeg har veldig lyst til å ligge under henne og slikke på klitorisen hennes mens den ene etter den andre mannen spruter sæden sin dypt inn i henne. Når det renner ut av henne vil jeg slikke og suge det i meg. Synes dette er en herlig fantasi som jeg håper vi får oppleve en gang.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå