Marianneee Skrevet 3. mai 2010 #1 Skrevet 3. mai 2010 Jeg og kjæresten min har veldig lyst til å dra 3-4 dager til Madrid eller Barcelona nå i mai. Er det noen her som vet om meget BILLIG fly+hotell? :-) Vi bryr oss ikke mye om hvordan hotellet ser ut, så lenge det ligger greit nok til og har seng, dusj og toalett Hehe.. Eller vil dere anbefale en anne storby i et varmt land for et par på 17 og 20 år? ;-)
Gjest padawan Skrevet 3. mai 2010 #3 Skrevet 3. mai 2010 alle gangene jeg har vært i Madrid har jeg bodd på Las Musas residence. det ligger i La Latina, som er handleområde i byen, og veldig sentralt. Norwegian flyr vel til begge stedene, sjekk litt i forkant så får dere litt billigere reiser.
Mermaid Blues Skrevet 7. mai 2010 #4 Skrevet 7. mai 2010 Norwegian har lagt ned ruta til Madrid, men ser at de har noen endel billetter til Barcelona nå i mai til under 500,- per pers per vei. For hotell vil jeg anbefale et søk på finn.no. God tur
azaelia Skrevet 20. mai 2010 #5 Skrevet 20. mai 2010 Hei, Var i Barcelona i fjor, og det er en fantastisk by. Vi bodde på hotell Inglaterra. Midt i sentrum. Ca. 200 meter fra Las Ramblas :D anbefaler den gjerne. Veldig hyggelig personale, ikkje dyrt, og rommene var helt ok, så lenge du ikkje forventer en suite
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå