Gjest AnonymBruker Skrevet 3. mai 2010 #1 Skrevet 3. mai 2010 Hvite eller hudfarget strømper under kjolen ?
fru sp Skrevet 3. mai 2010 #4 Skrevet 3. mai 2010 Hudfarget. Hvite blir så "sykesøster" aktige, iallefall om de syntes ved åpen sko..
Gjest AnonymBruker Skrevet 3. mai 2010 #5 Skrevet 3. mai 2010 Ja, trodde nok jeg skulle gå for det :o) Takk for svar!
hegejenta30 Skrevet 5. mai 2010 #6 Skrevet 5. mai 2010 Jeg fikk høre jeg ville se syk ut om jeg valgte hvite strømper til hvit kjole og sko da jeg var å handlet undertøy her om dagen! Syns også hudfarget strømper er penest - så jeg går for det.
Branna Skrevet 5. mai 2010 #8 Skrevet 5. mai 2010 Jeg hadde hvite (gjennomsiktige) strømper med perler på, med en bred blondekant øverst, og fikk høre av mannen at det var de fineste strømpene han hadde sett på meg. Så jeg ville valgt hvite.
Auri Skrevet 5. mai 2010 #9 Skrevet 5. mai 2010 Jeg skal ha hudfargede med sort søm... Men så har jeg også kort kjole hvor strømpene synes da, så strømpene er et veldig viktig og bevisst valg fra min side.
Supramundane Skrevet 5. mai 2010 #10 Skrevet 5. mai 2010 Jeg hadde bare føtter, jeg. Syns det er forferdelig å gå med strømper/strømpebukse - så da droppet jeg det bare.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå