Gå til innhold

Halterneck-kjole

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hallo! Fikk høre av ei som jobber i brudesalong, at perlehalskjede kunne brukes til halterneck-kjole. Men har jo hørt av flere at det ikke passer, siden det liksom blir for mye rundt halsen.

Hva mener dere??

Burde vel stole på ei fra brudesalong da......

Videoannonse
Annonse
Gjest Spinell
Skrevet

Når det kommer til hva som passer og ikke, er det jo mye smak og behag ute og går. Det aller beste er nok å stole på seg selv og hva en selv synes er fint.

Mitt svar blir derfor speilet av min personlige smak, og jeg ville ikke gått for perlehalsbånd til halterneck. Synes, som du sier, at det blir for mye. Enten et enkelt anheng eller ingen halssmykker i det hele tatt er ofte finest til halterneck, etter min mening.

Eksempler:

For stort smykke

Smykke som passer

Skrevet

Jeg giftet meg i helgen og hadde halterneck på min kjole. Jeg prøvde perlekjede, men det ble for "mye" for min smak. Jeg endte opp med en perle i kjede istedet, noe jeg syns ble veldig fint. Men dette handler jo om smak og behag, hvis du liker det så kan du absolutt ha det. Jeg personlig mener enkle smykker er finest til halterneck.

Skrevet

Jeg mener det kommer an på hvor mye dill-dall det er rundt utringingen på kjolen og hvor langt kjedet er. Men jeg også synes enkle anheng er finest, og det aller fineste er enkelt, tynt kjede med én enkelt perle som anheng.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...