Gjest AnonymBruker Skrevet 3. mai 2010 #1 Skrevet 3. mai 2010 Kjæresten min gjennom 2 og et halv år har gjort det slutt Vi har hatt et fint forhold med noen oppturer og nedturer. Om noen av oss har vært usikre så har det vært meg. For en liten stund siden fortalte han at han var usikker på hva han ville. Han var usikker på om han ville ha pause eller ikke, om han ville slå opp eller ikke og om han ville prøve eller ikke. Jeg ble veldig forvirret og uansett hva jeg spurte om så svarte han, ”jeg vet ikke”. Sist vi snakket sammen endte det med at jeg løp grinende ut av huset hans. Jeg har ikke hørt noe fra ham før i dag. Han føler vi ikke har samme interesser og ikke har de samme vennene. Jeg kjenner at jeg angrer så mye på de valgene jeg har tatt mens vi har vært sammen, jeg føler jeg kunne ha vist han at jeg likte han så mye mer, og at jeg ikke har fått vist at vi har mange av de samme interessene fordi jeg har prioritert feil jeg prøvde å fortelle ham dette, men det hjelper ikke. Han sier han er glad i meg, men om han hadde vært det mener jeg at han burde gi meg en sjanse. Han har aldri sagt at han savner noe, ønsker mer eller mindre av noe eller at han har følt det slik. Jeg er så lei meg at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Tårene renner og magen gjør så sinnsykt vondt. Jeg føler jeg har mistet min bestevenn og beste kjæresten man kan tenke seg… og alt på grunn av at jeg ikke har sett/fått hørt hva han savner i forholdet vårt. Hva skal jeg gjøre? Jeg klarer ikke sove og spise, jeg er konstant kvalm og lei meg.. dette er seriøst det verste jeg har opplevd. Skjønner ikke hvordan jeg skal klare meg uten han
Gakkepus Skrevet 3. mai 2010 #2 Skrevet 3. mai 2010 Kjæresten min gjennom 2 og et halv år har gjort det slutt Vi har hatt et fint forhold med noen oppturer og nedturer. Om noen av oss har vært usikre så har det vært meg. For en liten stund siden fortalte han at han var usikker på hva han ville. Han var usikker på om han ville ha pause eller ikke, om han ville slå opp eller ikke og om han ville prøve eller ikke. Jeg ble veldig forvirret og uansett hva jeg spurte om så svarte han, ”jeg vet ikke”. Sist vi snakket sammen endte det med at jeg løp grinende ut av huset hans. Jeg har ikke hørt noe fra ham før i dag. Han føler vi ikke har samme interesser og ikke har de samme vennene. Jeg kjenner at jeg angrer så mye på de valgene jeg har tatt mens vi har vært sammen, jeg føler jeg kunne ha vist han at jeg likte han så mye mer, og at jeg ikke har fått vist at vi har mange av de samme interessene fordi jeg har prioritert feil jeg prøvde å fortelle ham dette, men det hjelper ikke. Han sier han er glad i meg, men om han hadde vært det mener jeg at han burde gi meg en sjanse. Han har aldri sagt at han savner noe, ønsker mer eller mindre av noe eller at han har følt det slik. Jeg er så lei meg at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Tårene renner og magen gjør så sinnsykt vondt. Jeg føler jeg har mistet min bestevenn og beste kjæresten man kan tenke seg… og alt på grunn av at jeg ikke har sett/fått hørt hva han savner i forholdet vårt. Hva skal jeg gjøre? Jeg klarer ikke sove og spise, jeg er konstant kvalm og lei meg.. dette er seriøst det verste jeg har opplevd. Skjønner ikke hvordan jeg skal klare meg uten han Du kan gjerne sende meg en melding om du føler for å snakke. Vet hvordan du har det.
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2010 #3 Skrevet 3. mai 2010 du sier han ikke er glad i deg siden han ikke vil prøve videre, da er det jo bare å gi opp da. hvorfor være sammen med noen som ikke er glad i deg? når det er sagt, jeg var glad i min ex selv om jeg valgte å gå. så syns ikke det er rettferdig av deg å påstå han ikke er det bare fordi du ikke får viljen din om å prøve på nytt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå