Gjest AnonymBruker Skrevet 3. mai 2010 #1 Del Skrevet 3. mai 2010 Trusene mine blir missfargede, er det noen flere som opplever dette? Spesielt de svarte, men også rosa, røde, lilla, blå osv. Det er i der hvor skrittet er, så det kan ikke ha noe med vaskingen å gjøre heller. Er det så "sterkt" der nede? Og kan man på noen måte unngå dette? Noe utenom truseinnlegg? Fargen som kommer er litt gul/rød/brunaktig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 3. mai 2010 #2 Del Skrevet 3. mai 2010 Trusene mine blir missfargede, er det noen flere som opplever dette? Spesielt de svarte, men også rosa, røde, lilla, blå osv. Det er i der hvor skrittet er, så det kan ikke ha noe med vaskingen å gjøre heller. Er det så "sterkt" der nede? Og kan man på noen måte unngå dette? Noe utenom truseinnlegg? Fargen som kommer er litt gul/rød/brunaktig... Jepp helt likt her! vet ikke hvorfor :o har irritert meg lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 3. mai 2010 #3 Del Skrevet 3. mai 2010 Det er ikke kulør eller maling som kommer ut, vet dere, det er utflod/blod/urinrester. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagne Skrevet 3. mai 2010 #4 Del Skrevet 3. mai 2010 Vaske på over 60 grader sånn at det blir ordentlig rent? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 3. mai 2010 #5 Del Skrevet 3. mai 2010 Det er misfarging som kommer av utflod tror jeg. Går ikke an å vaske bort på mørke truser fordi de har blitt "bleket" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagne Skrevet 3. mai 2010 #6 Del Skrevet 3. mai 2010 Ok- jeg vasker alt undertøy på 60 grader, og har aldri hatt det problemet. Eneste problemet er hvite truser som blir grå om jeg slurver med å vaske kun hvitt sammen. Hehe kanskje jeg ikke har blekemiddel inni meg?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 3. mai 2010 #7 Del Skrevet 3. mai 2010 Sånn blir ikke mine... men bruker bare truser med bomull i skrittet, også vasker jeg alt undertøy med vaskemiddel (Neutral) for hvitvask, uavhengig av farge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 5. mai 2010 #8 Del Skrevet 5. mai 2010 Så man må bare regne med å bare kunne bruke undertøyet en gang eller to før man må kaste det grunne missfarging? Det er bare sånn det er? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 6. mai 2010 #9 Del Skrevet 6. mai 2010 det skjer med meg de gangene jeg har fått blod i trusa. ikke av hvit utflod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemy8808 Skrevet 6. mai 2010 #10 Del Skrevet 6. mai 2010 Jeg hadde det mye oftere før hmmm... da jeg bodde "hjemme" og seinere da jeg bodde hos min far. Han vet jeg at tar sånn på 40, og vanlig vask på 30. selv tar jeg alt som kan tas, på 60, og det som ikke trenger det, på 40. Jeg har ... flekker, jeg og. I joggebukser og. Så de tar jeg nå på 60 og det har hjulpet litt. Jeg har heller ikke hatt mens på 3 år om noen ønsket den opplysningen (p-piller). Jeg mener å ha hørt at det faktisk er hva enn det nå er som siver ut, som faktisk svekker fargene. At det rett og slett er så surt at det bleker, (og jeg er helt frisk altså!). Jeg kaster derfor de som har verst flekker når jeg har råd å kjøpe noe nytt, så de aller eldste tror jeg er ute av huset (noe som også bekrefter at kanskje 60 vaskingen min de siste 3 årene har gjort susen?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cyanid Skrevet 7. mai 2010 #11 Del Skrevet 7. mai 2010 jeg har fått de bak med fu-hålet i mine! Er det bleikemiddel oppi der? :klø: Også er det blitt rødt også, men det har jeg funnet ut er pga vask sammen med røde klær aha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cyanid Skrevet 7. mai 2010 #12 Del Skrevet 7. mai 2010 altså, ikke at jeg ikke er nøye med å tørke meg, eller fiser dagen lang, men stringtruser kan jo snike som bare det!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå