Gjest AnonymBruker Skrevet 3. mai 2010 #1 Skrevet 3. mai 2010 Jeg skal få plukke meg ut et par sko fra hvilken som helst fysisk skobutikk (ikke netthandel) i morgen, får de gratis! Hvis du skulle valgt et par sko, hvilke hadde du valgt? Vis meg gjerne link :D (de fleste fysiske butikkene viser jo skoene på nett også!)
Gjest AnonymBruker Skrevet 3. mai 2010 #2 Skrevet 3. mai 2010 Jeg hadde masjert rett inn på Loius Vuitton i Oslo. :gjeiper:
Bringebærjenta Skrevet 3. mai 2010 #3 Skrevet 3. mai 2010 Jeg hadde masjert rett inn på Loius Vuitton i Oslo. :gjeiper: Ditto!
Shade Skrevet 3. mai 2010 #5 Skrevet 3. mai 2010 Det hadde jeg også. Og deretter solgt de. Og kjøpt maaaaange andre sko!
Gjest AnonymBruker Skrevet 3. mai 2010 #6 Skrevet 3. mai 2010 haha, tenkte litt mer realistiske forslag på sko i mer normal prisklasse... Sko dere kanskje har tittet på og har lyst på? Men for all del, morsomt skrevet!
Xtra_lilje Skrevet 3. mai 2010 #7 Skrevet 3. mai 2010 Det kommer jo veldig an på deg selv det? personlig ville jeg investert i noen gode løpesko eller tursko, fordi det er det jeg trenger nå for tiden.
Gjest AnonymBruker Skrevet 3. mai 2010 #10 Skrevet 3. mai 2010 Kommer jo an på hvordan du er, alder, stil osv, jeg synes Chie Mihara http://www.lillevinkelsko.no/dame-pensko-c-37_54.html?filter_id=9&sort=1d har mye fint, men har aldri prøvd noen av skoene. Ellers er jeg spesielt fornøyd med sko fra Vagabond(fra vinterstøvler til pensko, ballerinas, sneakers), Camper, Ecco, Merrell, Timberland (tursko)...
Cheesecake Skrevet 4. mai 2010 #11 Skrevet 4. mai 2010 Hvilke sko ble det TS? Og kan du fortelle oss hvordan vi også kan få gratis sko?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå