Gjest Heidila Skrevet 2. mai 2010 #1 Skrevet 2. mai 2010 (endret) Som mange sikkert har fått med seg så er sminke i koral farger in i sommer. Nå har jeg aldri brydd meg no spesielt om hvilken sminke som er in eller ikke,siden jeg liker å sminke meg forskjellig nesten hver dag.Men siden jeg elsker korallfarger så testet jeg ut en sminkelook i koral på bursdagfesten min i helga. Jeg tenkte det kunne vært gøy å se sminken til dere andre her på forumet.Legg ut bilde av sminken deres i koral eller andre farger dere syns er fin til sommeren! Hva syns dere om Koral sminke? Bring it on! Jeg venter i spenning Endret 2. mai 2010 av Heidila
Gjest Heidila Skrevet 2. mai 2010 #2 Skrevet 2. mai 2010 Jeg glemte å skrive hva jeg har brukt ! Øyeskygger : Mac Paradisco Mac Coral Mac Swiss chocolate blandet med Mac handwritten Mac Nylon Make Up Store Eyedust Lounge Eyeliner : Mac Blacktrack fluidline Mac carbon Nyx 24 Karat Mascara og øyevipper : Mary Kay Ultimate Mascara Ardell Demi Whipies
tante fiolett Skrevet 10. mai 2010 #3 Skrevet 10. mai 2010 Fin sminke, og veldig fint lagt! Bruker du noen spesielle koster? Fargene var veldig fint duset ut. Jeg får det aldri til..
Gjest Heidila Skrevet 10. mai 2010 #4 Skrevet 10. mai 2010 Tusen takk :D litt kjedelig at ingen andre tørr å legge ut sminken sin da:D Ser på amerikanske foum at mange legger ut forskjellig sminke og sånn. Jeg får smøre meg med tålmodighet Jeg bruker litt forskjellige koster egentlig. Liker veldig godt mac 217 og 239 og sigma (ss) 219 Ellers kan det være lurt bruke en matt hudfarget øyeskygge til å hjelpe til å duse ut harde kanter.Da blir det mye lettere
tante fiolett Skrevet 14. mai 2010 #5 Skrevet 14. mai 2010 Sorry, har dessverre ingen bilder av fancy sminke å legge ut.. En vakker dag når jeg får bedre tid Jeg har også lest en del på amerikanske forum, og de er generelt litt mer avanserte enn norske. Takk for tips om koster og skygger. Tror jeg må innom Mac en tur etter jobb i dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå