Gå til innhold

Stor bil(minibuss)-vanskelig å finne!!

Freetime

Anbefalte innlegg

Hei icon_smile.gif

Nå er familien min blitt så stor etterhvert at vi ikke kan farte rundt i en vanlig personbil med 5 seter,så jeg undersøkte litt og fant ut at det som vil lønne seg var å skaffe en minibuss type Toyota hi-class eller lign.

Om vi ville ha en 8-9 seter,så er avgiftene vistnok ganske høye,og det ville svare seg for meg og mannen å ta minibuss lappen,og da ha en 10 seter,kostnadene over halveres!!

Så,da har jeg søkt på nettet,ringt til forhandlere,vært innom en hel haug med foretninger-men det er ingenting å oppdrive!!Vi vil ikke kjøpe nytt men noe som ikke er eldre enn6-7 år.

Har noen av dere noen tips om hvor man kan være heldig å finne noe,har vurdert å importere fra evt.Tyskland,må jo bet.toll og lign.men det vil alikavel bli billigere.Er det noen av dere som har importert bil,og evt.hvilken erfaring har dere fra det?

Taknemlig for tilbakemeldinger icon_smile.gif

Klem fra Freetime icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Hei icon_smile.gif Moren min skal selge minibuss.. Det er en Volkswagen Carawelle, 9 seter. 95-modell, EU testet og NAF testet. Hvit, og i god stand. Ta kontakt med meg på mail:

E-post adresse fjernet. Bruk forumets markedsplass for eventuelle annonser for kjøp og salg.

hvis du vil vite mer!

Helén

1212[ Dette Innlegg er endret av: @lfa den 2002-05-01 13:52 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...