Freetime Skrevet 30. april 2002 #1 Del Skrevet 30. april 2002 Hei Nå er familien min blitt så stor etterhvert at vi ikke kan farte rundt i en vanlig personbil med 5 seter,så jeg undersøkte litt og fant ut at det som vil lønne seg var å skaffe en minibuss type Toyota hi-class eller lign. Om vi ville ha en 8-9 seter,så er avgiftene vistnok ganske høye,og det ville svare seg for meg og mannen å ta minibuss lappen,og da ha en 10 seter,kostnadene over halveres!! Så,da har jeg søkt på nettet,ringt til forhandlere,vært innom en hel haug med foretninger-men det er ingenting å oppdrive!!Vi vil ikke kjøpe nytt men noe som ikke er eldre enn6-7 år. Har noen av dere noen tips om hvor man kan være heldig å finne noe,har vurdert å importere fra evt.Tyskland,må jo bet.toll og lign.men det vil alikavel bli billigere.Er det noen av dere som har importert bil,og evt.hvilken erfaring har dere fra det? Taknemlig for tilbakemeldinger Klem fra Freetime Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. april 2002 #2 Del Skrevet 30. april 2002 Hei Moren min skal selge minibuss.. Det er en Volkswagen Carawelle, 9 seter. 95-modell, EU testet og NAF testet. Hvit, og i god stand. Ta kontakt med meg på mail: E-post adresse fjernet. Bruk forumets markedsplass for eventuelle annonser for kjøp og salg. hvis du vil vite mer! Helén 1212[ Dette Innlegg er endret av: @lfa den 2002-05-01 13:52 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå