Gå til innhold

Det blir liksom litt sånn, ehh.. krampeaktig?


Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker

Jeg får nesten litt vondt i magen når jeg tenker på dette. Saken er som følger. Ny kjæreste som er endel år eldre enn meg. Nærmest ti år. Vi møtte hverandre på en datingside på nettet.. Og alt stemmer så fantastik bra mellom oss. Superforelska begge to. Han har et enormt med bekjentskapskrets, vennekrets og det som er. Han hører liksom til borgerskapet, og har utrolig til resurser. Vennekretsen min er betydelig mye mindre. Faktisk ganske liten, grunnet mye flytting og dumme valg der jeg valgte å kutte kontakten med barndomsvenner blant annet. Jeg har liksom venner fra her og der, men ikke en stor venneflokk med par, slik han har. Og jeg er så utrolig flau. Mine venner er en fin miks av bohemer, miljøbevisste folk, raringer og rett og slett kjedelige folk! Med andre ord; folk han sikkert ikke har mye til felles med. Jeg har møtt flere av hans venner, og jeg trives så utrolig godt med de. Jeg liker de, og de liker meg.. Så når han først skal møte mine er jeg sikker på at han føler seg ille til mote. Vil jo ikke at det skal være sånn, men det er jo sånn. Og vil jo ikke at våre venner kun består av hans venner. Selv om det igrunn hadde vært utrolig bedagelig, siden jeg trives vanvittig godt med de.

Er dette en vanlig problemstilling i nye forhold? Flere som kjenner seg igjen? Hva skal jeg gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan delvis kjenne meg igjen i det du skriver. Men jeg syns du undervurderer han litt jeg. Det kan godt tenkes at han syns det er spennende å treffe folk som er litt annerledes enn sine egne venner. Er han en noenlunde reflektert type så finner han vel gode ting med alle slags typer mennesker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jag tror att du gör det till ett större problem än vad det kanske egentligen är. :) Förmodligen känner han sig bara lite ovan med dina vänner då han inte brukar umgås med sådana personligheter, men ge det lite tid så hittar han säkert rätt! Det är ju människor som är viktiga för dig och så länge de inte blir osams så vill han nog ge det ett försök. Det som är viktigt för dig är ju viktigt för honom också. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

TS igjen. Usj, ja. Mulig jeg gjør det til et større problem enn hva det er. Han er jo ganske snobbete, men likevel min type og verdens beste. Jeg har jo endel venner på hans alder, men også endel på min egen. Som riktig nok er endel barnsligere enn meg. Så derfor er jeg litt småredd for at han ser annerledes på meg da.

Æsj, dette er søren meg ikke enkelt. Hvorfor kan jeg ikke lære, og skaffe meg kjæreste på mitt eget "nivå" ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men alla kan ju umgås med alla så länge man inte är en osäker och introvert person. Så länge han är säker i sig själv (och du också för den delen) så kommer han nog fram till att det är kul med nya människor! Och det kanske han redan tycker, men du kanske är för rädd för att se det? :gjeiper: Du har ingenting att oroa dig för förrän han säger att han inte gillar dina vänner. Och det har han väl inte sagt? ;) Se bara till att inte bli för osäker i situationer då du och din käresta umgås med dina vänner, han kan ju tolka det som att det är han som gör fel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La det stå til :jepp: Kanskje det tar litt tid for ham å finne tonen med alle vennene dine - men det betyr vel ikke at du ikke vil involvere ham i den delen av livet ditt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...