Nessy Skrevet 2. mai 2010 #1 Skrevet 2. mai 2010 (endret) Er en en snart 20 år gammel mann og har så langt ikke hatt mye kontakt med motsatte kjønn (har ikke hatt kjæreste). Har heller ikke vært i denne situasjonen så lurer derfor på hvordan jeg skal tolke "signaler" jeg har fått fra en jente på skolen. Har egentlig ganske dårlig selvtilit og har ikke tørret(skriveleif?) å spørre noen ut tidligere utenom en gang og det gikk heller dårlig. Skjønner derfor ikke hvorfor denne jenta er interessert i meg for jeg syntes at jeg sikkert er under middels på "tiltrekkende-skalaen". Ut av det blå så ble en jente i klassen til en kompis av meg plutselig å være interessert i meg, virker det som i hvertfall. Hun spurte hva jeg het, sa hennes navn og begynnte å snakke om forskjellige ting. Hun sier alltid hei når hun ser meg nå og har visst nok spurt om meg til kompisen min som går i klassen hennes. I tillegg har hun ofte komplimentert at jeg har vakre blå øyne og har spurt to ganger om å se dem o0. Hun virker også veldig glad når hun ser meg og en gang klarte hun ikke å slutte å fnise rundt meg. (hun er 18 år eller blir 18 år i år så var rart syntes jeg) Virker det som om hun flørter med meg og kanskje er interessert eller tror dere hun bare tuller med meg? Hun hadde tidligere 3 kjærester samtidig og virker litt flørten av seg så vet ikke om hun bare er sånn eller har lyst på oppmerksomhet. All hjelp er velkommen Hilsen forvirret ungdom (Beklager viss dette er feil forum eller om det ikke går an å spørre om denne type ting) Endret 2. mai 2010 av Nessy
Sopp Skrevet 2. mai 2010 #2 Skrevet 2. mai 2010 Hey; Ikke beklag deg for å stille spørsmål Det kan virker på meg osm hun liker deg litt ja. Hun er hvertfall over måten interessert. Hvorfor ellers spørre kompisen din om deg? Når jeg liker en type selv så sitter komplimentene løst Om du er interessert i henne også så gi henne komplimenter i retur? Vis at du liker henne, og se hva som skjer? Lykke til! And keep me postet
Nessy Skrevet 2. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 2. mai 2010 Hehe, glad for å høre at det virker som hun er interessert. Syntes hun virker som ei grei jente og har lyst å be henne ut etter jeg finner ut om hun er sammen med noen Hva kan være en grei plass å gå på første date? (har ikke vært ute på en så vet ikke helt hvordan dette funker ) Ville å gått på ett kjøpesenter og "shoppa" vært greit? Eller vil kanskje det signalisere at jeg bare har lyst å være en "venninne"?
Sopp Skrevet 2. mai 2010 #4 Skrevet 2. mai 2010 Hehe, glad for å høre at det virker som hun er interessert. Syntes hun virker som ei grei jente og har lyst å be henne ut etter jeg finner ut om hun er sammen med noen There you go! Den som intet våger, intet vinner
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 2. mai 2010 #5 Skrevet 2. mai 2010 Jeg tror hun er intressert i deg! Men jeg ville tråkka litt forsiktig i gresset her, hvis hun har hatt tre kjærester samtidig og sånn. Da er hun kanskje ikke ute etter å gi deg det du fortjener.. Men det er mer gøy å prøve og eventuelt bli såra, enn å sitte hjemme på internett og dagdrømme.. Gi det en sjangs, og hvis hun viser seg å være dust har du jo værtfall prøvd!
Nessy Skrevet 2. mai 2010 Forfatter #6 Skrevet 2. mai 2010 Jeg tror hun er intressert i deg! Men jeg ville tråkka litt forsiktig i gresset her, hvis hun har hatt tre kjærester samtidig og sånn. Da er hun kanskje ikke ute etter å gi deg det du fortjener.. Men det er mer gøy å prøve og eventuelt bli såra, enn å sitte hjemme på internett og dagdrømme.. Gi det en sjangs, og hvis hun viser seg å være dust har du jo værtfall prøvd! Akkurat det jeg også tenkte, hadde tenkt å ta det opp med henne viss det blir ett par dates for å se hva hun svarer. Har ingen planer om å være utro mot noen jeg blir sammen med så har ikke lyst å bli utsatt for det selv heller.
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 2. mai 2010 #7 Skrevet 2. mai 2010 Det er et godt utgangspunkt Skal man først være sammen, så holder det i massevis med to spør det meg. Hvordan skal du be henne ut da?
Nessy Skrevet 2. mai 2010 Forfatter #8 Skrevet 2. mai 2010 Det er et godt utgangspunkt Skal man først være sammen, så holder det i massevis med to spør det meg. Hvordan skal du be henne ut da? Det er det store spørsmålet Ville en tur på ett kjøpesenter funke? Eller blir det for "venninneaktig"? Har aldri vært på date før så har egentlig ikke peiling ^^
Cheesecake Skrevet 2. mai 2010 #9 Skrevet 2. mai 2010 Jeg har brukt kjøpesenter før som en "icebreaker". Sa at jeg bare skulle innom for å handle noe spesifikt (gave til en eller annen), og så dro vi videre på cafe etterpå.
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 2. mai 2010 #10 Skrevet 2. mai 2010 Ja, helt legitimt. Men pass på at hun ikke skal dra deg med å prøve en kjole ellerno, for da blir du venninne og ikke potensiell kjærstekjekkas Cafe er jo en slager også.
Nessy Skrevet 2. mai 2010 Forfatter #11 Skrevet 2. mai 2010 Ja, helt legitimt. Men pass på at hun ikke skal dra deg med å prøve en kjole ellerno, for da blir du venninne og ikke potensiell kjærstekjekkas Cafe er jo en slager også. Hmm, hva skal en gjøre på kjøpesenter da? Regner med at å se på film/spill ikke er noe for henne og viss det blir det hun vil så er det vel bare å prøve på klær og da blir jeg jo ei venninne? Tror jeg prøver meg på cafe heller ^^ Uhm, la oss si alt dette går i boks: hun er singel, blir med på date, føler begge to hadde det kjekt på date(for alt dette skjer jo ) hvordan slutter jeg av daten da? Avtaler noe som "lyst å finne på noe senere?" eller noe lignende? Prøver meg på ett kyss? (aldri gjort det heller før:/) Alle tips er velkommne
Spirit Skrevet 2. mai 2010 #12 Skrevet 2. mai 2010 Ja,ta henne med ut på cafè og om alt går slik som planlagt så kan du avslutte daten med å si at dette var hyggelig og så spørr du henne om hun vil finne på noe snart igjen? Kan jo være alltids være at hun tar steget med et kyss viss hun er den typen jente som ikke bryr seg om å vente på at gutten skal ta steget. Men uansett, ikke bekymre deg for mye. Kos deg og nyt selskapet med jenta:)
Nessy Skrevet 6. mai 2010 Forfatter #13 Skrevet 6. mai 2010 (endret) Spurte noen bekjente på skolen tidligere i uka om jenta jeg ville spørre ut var sammen med noen. Og selvfølgelig så spurte den ene av dem vennina til hun jeg vil spørre ut dagen etter om jeg hadde spurt henne med ut. Tror hun venninna sa det til henne for i dag så tror jeg hun ungikk meg hele dagen, så henne ikke en eneste gang men hun var på skolen. Ikke ett bra tegn regner jeg med? :/ Jaja, finner ut i morra, skulle egentlig spørre henne ut i dag men ble ikke noe av siden hun ikke var å finne. Endret 6. mai 2010 av Nessy
Nessy Skrevet 7. mai 2010 Forfatter #14 Skrevet 7. mai 2010 Fikk snakka med jenta i dag på skolen og hun spurte hvor jeg hadde vært i går så go figure Fikk snakka med henne litt alene i dag og spurte henne ut, fikk ett ja :D Hun skulle arbeide i helga (visste det fra tidligere men tenkte at jeg kunne like godt spørre nå så på mandag). Skal avtale nærmere i neste uke Planen er ta en tur i sentrum og gå å skikke i butikkene, ta en is ol. så avslutte med en tur på kafe. Noen tips om hva en burde og ikke burde gjøre på første date? Spanderer all mat og sånn selvfølgelig men er det noe annet jeg burde tenke på?
Gjest -L- Skrevet 7. mai 2010 #15 Skrevet 7. mai 2010 Fikk snakka med jenta i dag på skolen og hun spurte hvor jeg hadde vært i går så go figure Fikk snakka med henne litt alene i dag og spurte henne ut, fikk ett ja :D Hun skulle arbeide i helga (visste det fra tidligere men tenkte at jeg kunne like godt spørre nå så på mandag). Skal avtale nærmere i neste uke Planen er ta en tur i sentrum og gå å skikke i butikkene, ta en is ol. så avslutte med en tur på kafe. Noen tips om hva en burde og ikke burde gjøre på første date? Spanderer all mat og sånn selvfølgelig men er det noe annet jeg burde tenke på? Vel, dersom hun innsisterer på å betale halvparten av regninga så lar du hun gjøre det. Er mange damer som tenker likestilling i dag og trenger ikkje at en mann betaler for dem (Dersom man krangler om regningen det er da det ofte blir akward). Hvis eg skulle på date så er noe av det viktigste å sørge for at den blir gøy. Psyk deg opp før du skal gå slik at du er i et godt humør. Les kanskje noe sladder på kvinneguiden eller se og hør etc så du har noe interresangt å snakke om dersom det blir stille. Når du er med hun, pass litt på hun. Led hun igjennom døren, hvis du går langs fortauet sørg for at hun går innerst osv. Du må gjerne være litt leken og , feks kan du åpne døren for hun og når dama går inn på kafeen lukker du den og går hin veien(Bare på tull selvfølgelig). Ellers må du sørge for at du selv har det gøy , lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå