Gå til innhold

7åring som roper "Faen ta deg" etter meg.

Anbefalte innlegg

Gjest Trådstarter
Skrevet

Et ektepar litt nedenfor meg har en 7åring jeg møter ca daglig. Den siste uken har han hver eneste gang han har vært aleine og sett meg ropt "FAEN TA DEG!".. Jeg har aldri snakket eller gjort noe mot gutten, jeg bare tenker at han kanskje har lært seg et banneord.. Jeg veit hvem foreldrene er, og det intrykket jeg har fått av dem er at de er ganske gamledagse. Jeg har ikke barn selv, så jeg spør heller her. Burde jeg ta en tur bortom og si ifra? eller er det normalt at 7åringer banner til fremmede?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er vel ikk eheeelt vanlig, men ikke direkte uvanlig heller, en ugne som vil kjeke seg litt tenker jeg.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

For en sinna liten kar da..

Det er vel noe han har lært av kompisene sine, som kansje har ropt det etter ham. Kansje han er frustrert og roper etter tilfeldige mennesker? Han har nok ikke tenkt på konsekvensene, men bare reagerer på sin egen frustrasjon. Kansje du kan hilse på ham en dag med et smil for å vise ham hvordan folk skal oppføre seg. :)

Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Han vil bare ha oppmerksomheten din.

Kanskje han egentlig prøver å bli venner?

Prøv å gå en vei slik at han ikke ser deg før du kommer, og si "hei" før han rekker å si faen.

Kanskje du får deg en god liten kompis?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...