Gå til innhold

Har dere noen gode unnskyldninger?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har nettopp tråkka i salaten. Jeg har sagt ok til at jeg skal komme til en helt random fyr jeg traff på fest i helga om å komme til han i morgen. Han skal hente meg, og vi skal hjem til han. Men gjett hvem som har fått kalde føtter? Jo, nettopp jeg.

Så da lurer jeg på om dere har noen gode unnskyldninger jeg kan komme med? Jeg hater egentlig å lyve, men vil faktisk heller det enn å gå på date. Vær så snill å hjelpe meg. Det haster...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At du er syk.

Skrevet

At du er syk.

Ja, det vil jo bli den beste. Men skal jeg liksom være syk hele tiden da... ? :P

Skrevet

Si at du er syk nå, neste gang han spør så har du kommet på noe ordentlig å si.

Gjest Dallandra
Skrevet

Et annet alternativ er å være ærlig og si at du har kommet på andre tanker og ikke har lyst til å date ham likevel.

Gjest Katee
Skrevet

Holder med Dallandra. Var borti det samme for 1 mnd siden. Jeg møtte han 1 gang og så innså jeg at det faktisk var best å være ærlig. Det ordnet seg :)

Skrevet

Men jeg føler meg så fæl.. Jaja, det er jo min egen feil...

Skrevet

Vil du bare utsette det mens du tenker deg om, eller vil du ikke date ham noensinne? Isåfall er det vel best å bare si at du trekker deg. Punktum. Så slipper han å lure på om du vil en annen gang. Ærlig sak, det.

Gjest Katee
Skrevet

Det gjorde jeg også, men jeg tenkte at jeg kom til å føle meg enda mer fæl om jeg løy. Det var en lettelse å få det overstått og han tok det fint. Det går nok bra :)

Gjest Trajan
Skrevet

Hvorfor skal du komme med en unnskylding. Bare si at du ikke har lyst

Gjest Blondie65
Skrevet

... og så kan det jo være en god ide å gjøre det til en regel at første date, uansett hvem det er - skal være på et offentlig sted. DA kan du jo gå uten problemer etter kort tid.

Skrevet

... og så kan det jo være en god ide å gjøre det til en regel at første date, uansett hvem det er - skal være på et offentlig sted. DA kan du jo gå uten problemer etter kort tid.

Ja, det var en av grunnene til at jeg fikk kalde føtter...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...