Gjest mari kontrari Skrevet 2. mai 2010 #1 Skrevet 2. mai 2010 Hei. Er det andre enn meg som sliter med at det fortsatt synes sorte prikker på leggene selv når du nettopp har barbert de? Hjelper ikke å være nøye med nytt blad og barbergele, har kanskje bare så grove hår at hårrøttene syns uansett, og det ser ikke særlig lekkert ut, ikke minst på vinterblåhvite legger. Vil voksing gi finere resultat? Noen som i såfall har opplevd forskjell på varm/kald voks, og blir det bra nok om man gjør det selv hjemme?
Lilybell Skrevet 2. mai 2010 #2 Skrevet 2. mai 2010 Hei! Føler med deg! Hvis du har sorte prikker,og inngrodde gårstrå...og sånne problemer , vil eg ikke anbefale voksing eller epilator...da får du bare MER av de problemene, og du kommer til å pirke på dem og få stygge arr..sånn som eg har fått :-S Har prøvd voks stripes fra veet...hårene vokste ut kjempe fort, det klødde som et helvete før hårene vokste ut ( ihvertfall på lår og sånt)og det var like stygt Har vel prøvd en sånn hårfjerningskrem fra veet, den stank veldig...og det var vel ikke så stor forskjell fra barbering... Har du prøvd å bruke scrub etter barbering? Eller evt få en brunfarge slik at de sorte prikkene ikke synes? Sorry, d var vel ikke så konstruktivt , lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå