Gjest lisi Skrevet 2. mai 2010 #1 Skrevet 2. mai 2010 Hei! Noen som har lyst til å beskrive hvordan jeg best mulig skal gi en mann oral sex?
Gjest AnonymBruker Skrevet 2. mai 2010 #2 Skrevet 2. mai 2010 Både det å gi og motta oralsex er svært individuellt. Den ene kan synes du er flink, mens den andre ikke. Det beste er vel her, som ellers, å spørre hva han liker og/eller be ham om å fortelle underveis når du gjør noe han synes er deilig, Prøv deg frem og øv masse, for trening gjør mester! Det jeg med stor sikkerhet kan si er at jo mere du viser at du liker å suge, jo bedre blir det! Mvh Spikern
Gjest AnonymBruker Skrevet 2. mai 2010 #3 Skrevet 2. mai 2010 Gjør penis veldig våt med spyttet ditt. Snakk med han om hva han liker. Lek med den, gi den myke kyss og beføl han på låret. I starten er som regel penisen litt mer følsom enn etterhvert- så når du ser at han blir litt villere suger du litt villere og ronker han samtidig. Vis at du liker det, ta gjerne begge hendene på penisen for å vise han hvor sterk og stiv han er. hehe
Gjest jente 20 Skrevet 4. mai 2010 #4 Skrevet 4. mai 2010 Kom igjen gutter! Fortell oss, hvordan er den perfekte blowjob?
Gjest lisi Skrevet 4. mai 2010 #5 Skrevet 4. mai 2010 Ja, gutter kom igjen! Jeg vil gi en skikkelig opplevelse og føler for å fornye meg litt!
Gjest hogwash Skrevet 4. mai 2010 #7 Skrevet 4. mai 2010 Utvis forsiktighet med tenner. God innlevelse og ihvertfall forsøk på å like det er også bra
SMann Skrevet 5. mai 2010 #8 Skrevet 5. mai 2010 Kom igjen gutter! Fortell oss, hvordan er den perfekte blowjob? OK, jenter!! Det perfekte hadde vært å starte med å massere kroppen...ryggen først og så magen. Jeg blir alltid veldig stiv da og hvis dere bare er så vidt borti pikken av og til så er det ekstra tennende. Noen menn hadde kanskje likt å bli bundet slik at de kunne konsentrere seg 100% om nytelsen. Når dere starter med pikken kunne det vært deilig å starte med en del olje som dere smurte pikk og baller med...bruk god tid...og pass på at det er en olje som smaker godt også. Det viktigste når dere bruker munnen er å se at dere virkelig elsker pikken...at dere synes den er vakker...og at dere tenner på å leke med den. For å sette en viss spiss på "blow-job"-en kan oljen inneholde litt chili...dere kan ha en Fisherman i munnen eller dere kan veksle på å suge og blåse. Det er viktig med variasjon...som å slikke...suge...eller bruke hendene. Leke med velsmurte baller samtidig er deilig. Rumpehullet er ofte en erogen sone men her må dere være forsiktig. Enkelte menn elsker at dere bruker fingeren her også...enkelte elsker at dere stryker rundt åpningen og enkelte har dette området som tabu. Det kan være veldig godt hvis dere trykker litt på området mellom rumpehullet og pung. Det mest følsomme området er under hodet. Det aller viktigste er at dere bruker lang tid og ser på reaksjonen vår. Hvis vi nærmer oss klimaks så reduser stimulansen og øk når vi roer ned. Nok en gang...variasjon er viktig. La oss bli litt desperate før dere lar oss blåse ut. Det er få ting som er bedre enne en god "blw-job" men det kan ta noen ganger før det blir maksimalt........
billcat Skrevet 5. mai 2010 #9 Skrevet 5. mai 2010 Her er vel en kort leksjon i hvordan det *ikke* skal gjøres! :o Best blowjob
Gjest AnonymBruker Skrevet 5. mai 2010 #10 Skrevet 5. mai 2010 OK, jenter!! Det perfekte hadde vært å starte med å massere kroppen...ryggen først og så magen. Jeg blir alltid veldig stiv da og hvis dere bare er så vidt borti pikken av og til så er det ekstra tennende. Noen menn hadde kanskje likt å bli bundet slik at de kunne konsentrere seg 100% om nytelsen. Når dere starter med pikken kunne det vært deilig å starte med en del olje som dere smurte pikk og baller med...bruk god tid...og pass på at det er en olje som smaker godt også. Det viktigste når dere bruker munnen er å se at dere virkelig elsker pikken...at dere synes den er vakker...og at dere tenner på å leke med den. For å sette en viss spiss på "blow-job"-en kan oljen inneholde litt chili...dere kan ha en Fisherman i munnen eller dere kan veksle på å suge og blåse. Det er viktig med variasjon...som å slikke...suge...eller bruke hendene. Leke med velsmurte baller samtidig er deilig. Rumpehullet er ofte en erogen sone men her må dere være forsiktig. Enkelte menn elsker at dere bruker fingeren her også...enkelte elsker at dere stryker rundt åpningen og enkelte har dette området som tabu. Det kan være veldig godt hvis dere trykker litt på området mellom rumpehullet og pung. Det mest følsomme området er under hodet. Det aller viktigste er at dere bruker lang tid og ser på reaksjonen vår. Hvis vi nærmer oss klimaks så reduser stimulansen og øk når vi roer ned. Nok en gang...variasjon er viktig. La oss bli litt desperate før dere lar oss blåse ut. Det er få ting som er bedre enne en god "blw-job" men det kan ta noen ganger før det blir maksimalt........ BLÅSE? Virkelig?
Gjest AnonymBruker Skrevet 5. mai 2010 #11 Skrevet 5. mai 2010 BLÅSE? Virkelig? Høres litt spesielt ut. Hadde jeg blåst på tissen til typen, hadde han neppe blitt veldig tent. Han foretrekker slikking og suging med masse fuktighet, i tillegg til et grepa runketak med hånda samtidig. Enkelt og ukomplisert. Den eneste regelen som gjelder for alle menn er vel å spørre hva han liker. Det som funker på én mannekropp kan være feil på en annen mannekropp.
Gjest a Skrevet 5. mai 2010 #12 Skrevet 5. mai 2010 Høres litt spesielt ut. Hadde jeg blåst på tissen til typen, hadde han neppe blitt veldig tent. Han foretrekker slikking og suging med masse fuktighet, i tillegg til et grepa runketak med hånda samtidig. Enkelt og ukomplisert. Den eneste regelen som gjelder for alle menn er vel å spørre hva han liker. Det som funker på én mannekropp kan være feil på en annen mannekropp. Hmm. Tenker det er mye du kunne gjort som han ikke har fått prøvd. Mmm:Blåse...på urinrørsåpening= godt. Grepa runketak kan være vondt.(...)Prøv med TLC. (Tender Loving Care) En sa fukte med masse spytt. Det er lik turn-off for meg da... Uck. Men pass på tenna er veldig viktig. (!) Og damen må husse på at en mann har oxo baller. Som må behandles forsiktig. Men damer glemmer dem (nesten alltid)... Bruk litt stryking med hender nederst på maven mens du gjør det- og øverst på lårene. Fint å gi vanlige kyss og kos og se en person i ansiktet litt innimellom. Hvis en person må vente litt på å få mer av det gode= veldig fint og hisser deg opp. Og please: Patience. Det er ikke poenget å få det til å være over så fort du kan... Og ladies: Hvis du ikke egentli liker det-da bør du bare innrømme det.For da blir det ikke særlig bra.. For deg eller han heller.
Gjest a Skrevet 5. mai 2010 #13 Skrevet 5. mai 2010 BLÅSE? Virkelig? Ja, blåse. Se over hva jeg mener. Poenget er at det kjennes så du kan lissom ikke bare puste eller blåse ut et lys. Men hvis du tenker plystring uten lyd er du inne på det. Prøv Og det er lurt å bli enig om han kan komme i munnen din eller om du ikke orker det. Så han vet når han bør be deg å trekke deg bort- eller om han bare kan komme.
Gjest Gorgonzola Skrevet 5. mai 2010 #14 Skrevet 5. mai 2010 Som brutal_mann sier: Med innlevelse. Føyer til: imøtekommenhet (gjør det han sier han vil du skal gjøre og dropp det han sier du ikke skal gjøre, overraskende nok er menn ganske så ulike også her).
Gjest AnonymBruker Skrevet 5. mai 2010 #15 Skrevet 5. mai 2010 Hmm. Tenker det er mye du kunne gjort som han ikke har fått prøvd. Mmm:Blåse...på urinrørsåpening= godt. Grepa runketak kan være vondt.(...)Prøv med TLC. (Tender Loving Care) Når jeg sa "grepa runketak" mente jeg et vennlig, men bestemt grep. Ikke voldsom skvising av godsakene.
Gjest AnonymBruker Skrevet 6. mai 2010 #16 Skrevet 6. mai 2010 Min favoritt: Jeg stående, hun sittende på kne foran meg med pikken i munnen, hendene sine bak på ryggen, hun ser opp på meg med bedende hundeblikk mens jeg ser ned på henne, ser den perfekte rumpa hennes og fotsålene på hver side av den - hun suger meg fram til kanten, da er det bare å trekke den ut av munnen hennes med et vått "schmuck" og avslutte med å pynte ansiktet, halsen og puppene hennes med lange sprut. PS! Hun digger den avslutninga også - heldigvis
SMann Skrevet 6. mai 2010 #17 Skrevet 6. mai 2010 BLÅSE? Virkelig? Poenget er å veksle mellom varmt og kaldt. Munn 37 grader...soverom 16 - 19 grader. Jeg har erfart kvinner som virkelig går i bro når jeg kombinerer slikking med en "kjølig bris"...på samme måte som når jeg tar en Fisherman i munnen... :gjeiper: Hvis man skal gjøre det litt mer avansert så har man et glass med kaldt vann som man har i munnen til man svelger og gaper over.... TS ber om råd...men det viktigste er å prøve...og se reaksjonene...
Gjest lisi Skrevet 6. mai 2010 #18 Skrevet 6. mai 2010 Tusen takk for tips! Jeg skjønner og har erfart at dette er individuelt, men har bare lyst til å være god på dette nå!!
Facepainter Skrevet 6. mai 2010 #19 Skrevet 6. mai 2010 En perfekt BJ inneholder så mange elementer at jeg klarer nok ikke sette det ned på papiret. Variér mellom hånd, munn og begge deler, bruk mye spytt, start veldig rolig og øk intensiteten etter som han blir mer opphisset, ikke hold for hardt på stubben, massér pungen og området under, bruk tunga flittig på både penis og pung, si at du blir utrolig kåt av det.. hmm. Nybegynnerfeil; ingen rytme i håndbevegelsene og klemmer for hardt (om hun i det hele tatt bruker hånda..), starter for intenst og forventer at man skal komme etter 30 sek, skraper tenner i staken, lite engasjement. Kommunikasjon er uansett nøkkelen her, da det vil være ganske så store variasjoner i hva menn liker.
Gjest Gjest - mann Skrevet 7. mai 2010 #20 Skrevet 7. mai 2010 Helst ofte, men ikke tygg, dra ukontrollert eller tørt - så er i hvertfall jeg happy...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå