Gjest AnonymBruker Skrevet 2. mai 2010 #1 Skrevet 2. mai 2010 ..og i tillegg ganske grove "spøker" med ei "veldig god venninne".. Uff,er egentlig ikke sjalu, men nå koker det i toppen. Han hadde tydeligvis vært på fest med en gammel flamme - og de hadde sendt hverandre sms om hvor artig det var å treffes igjen..Han hintet til og med med at hun burde ha overnattet. Dette hadde skjedd mens jeg var bortreist. Når jeg spurte han om det sa han at et var "ikke noe". Det er jo deg jeg vil ha etc... Skal man tollerere at typen er litt av en sjarmis?
Jade Skrevet 2. mai 2010 #2 Skrevet 2. mai 2010 DU setter selv grensen for hvordan forhold du ønsker å være i. Hvis dette ikke er greitt for deg, og han ikke ønsker å endre seg, så bør du vurdere om du ønsker å fortsette forholdet.
Gjest Gjest Skrevet 2. mai 2010 #3 Skrevet 2. mai 2010 Han hintet til og med med at hun burde ha overnattet. Dette hadde skjedd mens jeg var bortreist. Når jeg spurte han om det sa han at et var "ikke noe". Det er jo deg jeg vil ha etc... Skal man tollerere at typen er litt av en sjarmis? Nei, ville jeg ikke tolerert.
Gjest Dolly Skrevet 2. mai 2010 #4 Skrevet 2. mai 2010 Nei dette var ikke bra og jeg synes han høres ut som en elendig kjæreste for deg. Hadde kastet han loddrett på dør, men det kan komme av at jeg har blitt for gammel for å kaste bort tiden på mannfolk som ikke fortjener meg
Gjest Gjest Skrevet 2. mai 2010 #5 Skrevet 2. mai 2010 Du har funnet deg en luring, vi har vell alle møtt på de .. nei, ikke bra- det er respektløst ( hinte til overnatting, wtf????? .. høres ikke så veldig ærlig ut med deg...
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 2. mai 2010 #6 Skrevet 2. mai 2010 Hadde ikkje tolerert det nei, hadde sagt takk for meg og sparka han ut av livet mitt.
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 2. mai 2010 #7 Skrevet 2. mai 2010 Jeg tuller hele tida med mine kompiser om overnatting og seksuelle temaer, og typen min er helt trygg på meg likevel. Men det skal jo sies at jeg ikke gjorde dette i begynnelsen av forholdet, for da var jeg jo så opp over ørene forelska at jeg ikke klarte å tenke på noen andre en gang. Sånn sett tror jeg du har bumpa borti en luring som ikke spiller med rene kort.
Gjest Anjelika Skrevet 2. mai 2010 #8 Skrevet 2. mai 2010 (endret) Tja.. glad kjæresten min ikke pleier å snoke på mobilen min for å si det sånn. Jeg er hodestups forelska i han, men det tikker jo inn litt av hvert på mobilen. Noen platoniske kompiser har jeg en tullete tone med som lett kan misforstås. Og jeg har nok vært skyldig i å sende en flørtende setning eller to til andre. Det er jo totalt useriøst, jeg tror nok mange er "skyldige" i å ha en flørtende tone med folk på sms og facebook etc. Uten at det er noe mer fare enn at begge tar det som en spøk. En seksuelt ladet spøk som kanskje ikke hadde vært like lattervekkende for eventuelle kjærester, men likevel. Det betyr ikke nødvendigvis at han vil ha deg mindre eller ville vært utro. Men klart du må sette ned foten om du ikke føler det er greit. Jeg synes også det virker som litt på kanten å hinte om overnatting, det hadde ikke jeg gjort. Det er en forskjell på å holde det på et totalt useriøst nivå og å virke som man faktisk vurderer det/kunne gjort noe om man var singel. Men jeg mener det er enda viktigere å la han ha mobilen sin i fred og gi litt rom for slikt jeg da.. Endret 2. mai 2010 av Anjelika
-milla j- Skrevet 3. mai 2010 #9 Skrevet 3. mai 2010 Hvis jeg var deg ville jeg ihvertfall vært ekstra på vakt. Og sagt fra om at du ikke er helt komfortabel med dette. Hadde jeg vært sammen med noen som drev på slik ville jeg ha tolket det slik at de flørtet med andre - selv om det ikke nødvendigvis var hele sannheten. Å ha venner av det motsatte kjønn er jo greit men ikke flørting mener nå jeg. Uavhengig av hva jeg mener om å sjekke hverandres mobiler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå