Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest gloria
Skrevet

Tenkte at vi kunne utveksle hvilke skjønnhetsblogger vi leser, slik at vi kan oppdage nye..

Her er min liste :)

www.dulcecandy.com

www.hildechristina.com

www.heidioksendal.com

www.sminkeblogg.com

www.lollipop26writes.com

www.makeupbytiffanyd.com

www.temptalia.com

www.liparazzi.blogspot.com

Deres tur:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen.

Skrevet

Jeg leser heller ikke noen sminkeblogger. Tittet raskt gjennom de ts leser, og jeg synes ikke noen av dem hadde sminket seg pent.

Gjest tussa65
Skrevet (endret)

Ingen interesse av skjønnhetsblogger her heller.. Ser ikke naturlige trekk pga "maling", og er over skyene selvopptatte.

Endret av tussa65
Skrevet

Ingen interesse av skjønnhetsblogger her heller.. Ser ikke naturlige trekk pga "maling", og er over skyene selvopptatte.

Nå er ikke jeg videre kjent med alle bloggene som er nevnt, men Heidi Øksendal er så langt fra selvopptatt som du får det. Jordnær og hyggelig dame, det er mitt inntrykk i alle fall :)

Selv leser jeg mest neglelakk blogger:

http://jellynat.blogspot.com/

http://bottleofpolish.wordpress.com

Gjest Heidila
Skrevet

hm.Litt ufint å kalle folk man ikke kjenner selvopptatte? Jeg har sminkeblogg og jeg finnes ikke selvopptatt.Mitt problem er heller det motsatte. :)

Gjest Heidila
Skrevet

jeg er innom mange.

www.heidilarsenblogg.no (min)

www.heidioksendal.com

www.easymakeup.blogg.no

www.mallo88.blogg.no

wwww.hudpleieogmakeup.blogg.no

ja det er mange flere :)

Skrevet

Jeg har et girl crush på Heidi Øksendal, og ingen kan påstå at hun sminker seg som en drag queen!

Jeg leser uansett slike blogger først og fremst for å få produkttips. Hvis noen anbefaler en mørk øyenskygge betyr jo ikke det nødvendigvis at jeg trenger å kline den på opp til øyenbrynet selv. Selv om en sminkeblogger har voldsom øyensminke betyr ikke det at den bloggeren ikke bryr seg om kvaliteten og holdbarheten på øyenskyggen. Personlig har jeg en naturlig look, men jeg har allikevel nytte av tips og triks fra folk som bruker ti ganger så mye sminke som meg.

Skrevet

Jeg elsker å lese skjønnhetsblogger! Heidi Larsen og Heidi Øksendal sine blogger er jeg innom daglig. Jeg synes de er kjempeflinke også virker de som to veldig koselige jenter begge to :)

Gjest strykebrett
Skrevet

Jeg er ofte innom Heidi Larsen sin. Syns det er koselig å følge med på ikke bare sminkingen, men hvordan det går med den nye leiligheten hennes og sånn.

Litt stalker kanskje, men det må jo være ok når folk legger ut på nett :)

Skrevet

Spørsmålet i denne tråden var jo ikke "leser du skjønnhetsblogger eller ikke", men "hvilke skjønnhetsblogger leser du?". Så de som bare er ute etter å rakke ned på andre fordi man enten leser skjønnhetsblogger eller sminker seg for mye, kan jo bare la vær å svare. Fatter ikke at hver eneste tråd her inne skal ødelegges av surmagede kjerringer som ikke takler at folk har forskjellige meninger.

Jeg leser Heidi Øksendal sin, Hilde Christina sin, Heidi Larsen sin, sminkeblogg.com og hudpleieogmakeup.com.

Gjest Heidie
Skrevet

Jeg har et girl crush på Heidi Øksendal, og ingen kan påstå at hun sminker seg som en drag queen!

Haha, dauer av latter! :D Takk ;)

• 2 måneder senere...
Skrevet

Leser begge Heidiene sine ;)

Virker som kjempekoselige jenter begge to, og har plukket opp mange fine tips :D

Skrevet

først og fremst hilde christina sin, men er også innom heidi øksendal sin iblandt. kjempesøte begge to :)

Skrevet

min favoritt må være heidi larsen sin! etter jeg begynte å lese bloggen hennes, så har en ny verden åpnet seg for meg, skjønnhetsmessig altså ;)

Jeg har fått øynenen opp for mange produkter og merker som ikke finnes i norge, og det siste halve året har jeg sikkert brukt mere på sminke enn hele livet :gjeiper:

Gjest Serena
Skrevet (endret)

Spørsmålet i denne tråden var jo ikke "leser du skjønnhetsblogger eller ikke", men "hvilke skjønnhetsblogger leser du?". Så de som bare er ute etter å rakke ned på andre fordi man enten leser skjønnhetsblogger eller sminker seg for mye, kan jo bare la vær å svare. Fatter ikke at hver eneste tråd her inne skal ødelegges av surmagede kjerringer som ikke takler at folk har forskjellige meninger.

Ah, jeg SÅ enig.

Skal sjekke ut alle bloggene nevnt og kose meg noen timer.

Endret av Serena

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...