Gå til innhold

Sex og singelliv - igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer igrunn bare på når TV3 begynner å sende serien igjen jeg. I sommer har det blitt sendt hverdager kl 20.00, men det er det nå slutt på. Dette var gamle episoder. Kunne jo tenkt meg noen nye episoder etterhvert.

Noen som kjenner TV3s planer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg snoka rundt på www.tv3.no og der står det at S&S kommer seinere på høsten.

*venter....*

Skrevet

Jeg har sett på sex og singleliv på søndagene noen ganger, på tv1000. Og der er det nye episoder tror jeg, miranda har i hvretfall fått en baby.

Skrevet

Ellers så begynte de å sende de nye episodene på dansk TV3 i går, hvis noen har tilgang til det...

Jennifer

Skrevet

Oh!!! Det har jeg! Tusen takk Jennifer! Nå ble jeg glad :D

Suz

Skrevet

...Og i går var den første nye episoden på Norsk TV3 (tror jeg, jeg zappa vilt, men teksten mangla, så jeg er ikke sikker.)

Er det noen som vet om episodene på TV1000 sendes i reprise i kveld, slik de gjorde før? Jeg får aldri med meg lørdagsepisodene, nemlig! :(

Skrevet
...Og i går var den første nye episoden på Norsk TV3 (tror jeg, jeg zappa vilt, men teksten mangla, så jeg er ikke sikker.)

(

Det var nok ikke S&S der nei.

Det måtte nok vært et annet sted du så det.....

Gjest Candyfloss
Skrevet

Jeg er alltid flau over å innrømme at jeg ser på det ovenfor venner, men her ser jeg jo at dere er like ille som meg :oops: :lol:

Skrevet
...Og i går var den første nye episoden på Norsk TV3 (tror jeg' date=' jeg zappa vilt, men teksten mangla, så jeg er ikke sikker.)[/quote']

Var nok dansk TV3 det ja, for der rota de fælt med teksten...

Og Candyfloss,

Er vel ikke flaut å se på Sex and the City vel???

Jennifer

Gjest Candyfloss
Skrevet
Og Candyfloss,

Er vel ikke flaut å se på Sex and the City vel???

Jennifer

Jo, det er visst så utrolig patetisk å se på, og det er bare snerpete, gamle damer og 14iss-jenter som ser på dette (for ingen av de er seksuelt aktive). Her får man passet påskrevet, ja :kul: :oops:

Skrevet

eeeH, DUH!

sex og singelliv er ikke så ille, jeg har sett ganske så mange episoder, og der tar de faktisk opp ting som folk lurer på, eller har problemer med.

dessuten, jeg ville ha vært veldig mye mer usikker på sex hadde det ikke vært for s&s.

dessuten så skrives fjortis med en s.

(sorry altså, er veldig perfeksjonist... eheh :lol: )

Skrevet

Jo, det er visst så utrolig patetisk å se på, og det er bare snerpete, gamle damer og 14iss-jenter som ser på dette (for ingen av de er seksuelt aktive). Her får man passet påskrevet, ja :kul: :oops:

Jøss, har jeg aldri hørt før.. :roll: uvitende mennesker som sier sånt vil jeg påstå :ler:

Skrevet

Begynner nye episoder på TV3 i slutten av oktober, tror jeg. På mandagskveldene sånn ca 22 - 22:30.

(hvis ikke jeg husker feil da..)

• 4 uker senere...
Skrevet

Nye episoder begynner 27. oktober står det på www.tv3.no.

Gjest Cruella
Skrevet

Ingenting å være flau over at man er på S&S.

Værre med disse "fra virkeligheten-dramaene" på TVNorge, mener onsdagsfilmer etc. Det er etter min mening no' dritt.

Skrevet

Nye episoder går på Dansk tv3... :D

Å på tv1000 i helgene

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...