Kråkesaks Skrevet 2. mai 2010 #1 Skrevet 2. mai 2010 Hva er dette for noe? "hvis faren din ringer og spør om du er hjemme, så er du det. PpPpPpP. "Hvis politiet spør om du er full så er du det PpPpPp" osv Stedatteren min er til og med med i Vi som hater PpPpP-grupper og Hvis...så...PpPpP. Hva er dette og hva er vitsen. Jeg prøvde å spørre søsteren min, men hun svarte bare at det er tull og tøys, men hva er det som er morsomt?
Poledancer Skrevet 2. mai 2010 #3 Skrevet 2. mai 2010 Hehehe ja, det dukker jo opp slike merkelige FB-grupper i perioder. For en stund tilbake var det "If Mr. Bean was in [sett inn film, bok, serie, kunstverk..], he would look like this", også har du de "jeg vedder på at denne [sett inn ting -- brødrister, badeand..] har flere fans enn [sett inn offentlig person]" osv, osv... Men HVORFOR disse gruppene er verdt å ta seg tiden med å melde seg inn i, er for meg uforståelig...
Gjest Niema Skrevet 2. mai 2010 #4 Skrevet 2. mai 2010 Det er ekstremt dårlig fjortiss-humor F.eks. er det en som er sånn: "HAHA jag dör!", så gjör man inte det ;PpPpPpPp Det er et ironisk uttrykk ikke sant, noe denne ;P forlengede smilyen liksom skal vise :gjeiper: De fleste av disse er på svensk, så det er vel sær svensk humor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå