Gå til innhold

Er det virkelig slik at en kvinne kan lett få seg et ligg på byen?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det altså så lett, man trenger kun å ordne seg litt, se normal ut, også får man seg et ligg på byen om man ønsker??

:sengekos: !?

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Ja, nok av desperate mannfolk...

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Ja dessverre er det slik. Samfunnet er slik at for at to forskjellige kjønn skal kunne møte hverandre så må det ene kjønnet ta initiativ og samfunnet er distansert slik at det er blitt guttens ansvar. det verste er at kvinner får sånn 5/10 tilnærmelser og kanskje fler i løpet av kvelden. dette betyr at hun kan velge og vrake som hun ønsker.

Noe som igjen betyr at snille gutter raskt blir avvist før de får sjansen til å bli bedre kjent med damen.

Noe som igjen betyr at det blir laget tusenvis av fordommer mot kvinner. Slik jeg ser jenter som står i med gutter overalt, jeg frykter jo at alle de pene jentene er utpult. Er det noe å samle på da? Man begynner jo å tenke at:nei hun der kan jo bare pule... Man begynner virkelig å lure på hvilke egenskaper de tragisk nok faller for, i stedet for oss snille menn...

F.eks har jeg tusenvis av fordommer, bare fordi jentene kan sortere ut ett godt ligg for kvelden som de vil. tenk så nydelig samfunnet ville vært hvis jeg og min type menn hadde fått sjansen til å bli bedre kjent med damene. tenk hvor fint de ville bli behandlet. og ikke minst, tenk hvor mye mer sex vi ville ha fått og svært få fordommer ville blitt hengende igjen :jepp:

ikke misforstå. Jeg vil og ha sex hele tiden. Men slik Verden er i dag(GAL), så lurer man jo på når det skal skje...

Å gå inn i ett forhold uten å rase fra meg først, virker for meg helt umulig. Og da lurer jeg på når jeg går inn i ett forhold og får ta del i den intimiteten og nærheten som er i ett forhold :tristbla: Hvor er alle ungdomsårene mine blitt av? Er såvidt over 20 :tristbla:

Skrevet (endret)

Jeg vet om faktisk en ganske så mindre pen dame som også har null problem å få seg et ligg om hun vil. Faktisk fikk jeg sjokk for hun er absolutt fri for sjarm.

Endret av Beauté
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet om faktisk en ganske så mindre pen dame som også har null problem å få seg et ligg om hun vil. Faktisk fikk jeg sjokk for hun er absolutt fri for sjarm.

og det er veldig enkelt å forklare. for etter at de pene har sortert ut ett bra ligg, så er det ingen pene/attraktive igjen og da er min type menn så desperate etter å få noe for kvelden at vi tar hva som helst. Jeg tar ikke hva som helst, så jeg er fremdeles jomfru. Men ons, det skal være jomfruturen. kan ikke forstå alle folkene som sier vent med å ha sex til du treffer en du er glad i. Vel, da har jeg to ting å si. Første gang er sjelden bra og hvor lenge har man tenkt jeg skal vente? jeg har det jævlig nok med at ungdomsårene mine er borte...

PS:Jeg er 13:01

Skrevet

Ja. Men det er ikke slik at alle benytter seg av det. Selv ikke de som er pene. Og å ha første gang som ONS vil jeg ikke anbefale 13:01. Blir du med på ONS forventes du nok å ha noe erfaring, ikke være på opplæring...

Ungdomsårene dine borte? Fordi du er jomfru? Har du ikke gjort andre ting da? Skjønner forsåvidt frustrasjonen, men ikke vær så dramatisk da. Du har mange gode år igjen ;-)

Gjest Phalaenopsy
Skrevet

Jepp. Jeg vet ikke om en eneste jente som ikke klarer å få seg et ligg en lørdagskveld. Også jenter som i mine øyne er fri for sjarm, stygge og uintelligente klarer dette.

Det verste er at guttene de huker tak i ofte er langt over deres liga. Noe guttene merker når de våkner dagen etter :ler:

Jeg vet derimot mange gutter/menn som prøver og prøver, men sjelden får med seg ei dame hjem. Sikter de for høyt? Er de for desperate? Er jenter vanskelige? Ikke vet jeg.

Gjest gjestdeluxe
Skrevet (endret)

Ja, det stemmer. Det minst vanskelige her i verden er å få menn som elsker eller kjæreste.

Jeg ser stadig vekk svært lite sjarmerende kvinner som drasser på hunden sin, mannen sin og de 2-4 barna. De vralter avgårde med sitt uflidde hår, manglende klesstil og manglende make-up: men likevel: mannen følger trofast etter!

Wow.

Endret av gjestdeluxe
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Ja. Men det er ikke slik at alle benytter seg av det. Selv ikke de som er pene. Og å ha første gang som ONS vil jeg ikke anbefale 13:01. Blir du med på ONS forventes du nok å ha noe erfaring, ikke være på opplæring...

Ungdomsårene dine borte? Fordi du er jomfru? Har du ikke gjort andre ting da? Skjønner forsåvidt frustrasjonen, men ikke vær så dramatisk da. Du har mange gode år igjen ;-)

er dessverre a-sosial og så det gjør det hele om mulig enda verre. jeg ville jo selvfølgelig ikke sagt at jeg er jomfru mtp muligheten for å bli avvist rett før jeg er i mål. kan ikke tenke meg noe verre eller hva jeg ville gjort da. og med ett innlegg som Phalaenopsy skriver her, det gjør jo bare at jeg får nok en bekreftelse på at de tiltrekkende/attraktive, osv, osv er utpult

Skrevet

Ja, det stemmer. Det minst vanskelige her i verden er å få menn som elsker eller kjæreste.

Jeg ser stadig vekk svært lite sjarmerende kvinner som drasser på hunden sin, mannen sin og de 2-4 barna. De vralter avgårde med sitt uflidde hår, manglende klesstil og manglende make-up: men likevel: mannen følger trofast etter!

Wow.

Hvis man har 2-4 barn og bikkje, og gubben bare laffer ETTER, er det kanskje ikke så rart at man føler seg litt lite sjarmerende... Tipper de ville blitt forundret over å bli nevnt i en tråd om tilfeldig sex også :ler: JEG skjønner hvertfall ikke hva de har med saken å gjøre.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Men hva med overvektige jenter da???? Sist jeg var ute på byn kom jeg ifra vennene min og jeg følte meg skikkelig teit. Jeg følte at alle så på meg og at jeg ikke var noe spess. Jeg er stor... ikke super duper feit, men stor... men folk sier at jeg er ganske søt da. Så har jeg sjanse ute på byn oxo. Kanskje det er fordi jeg har dårlig selvtillit at folk ikke you know... ligger så mye merke til meg. Hmmm... :sjenert:

Litt tris da at mange overvektige jenter blir overstett at gutter. Fordi det er mange overvektige som er utrolig pene i annsiktet, men gutta ligger ikke merke til det fordi de seg på magen hennes. Jeg får hele tiden komplimenter for øynene mine, men er ikke vant til gutter som vil ha meg fordi de går alltid etter de slanke jentene. Hun kan ha et hestefjes og alikavel få mer oppmerksomhet en den tjukke jenta. :tristbla:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner en overvektig en som får veldig mye oppmerksomhet av menn. Mere enn hennes tynne venninner. Hun har stor selvtillit da og er veldig glad person.

Men hva med overvektige jenter da???? Sist jeg var ute på byn kom jeg ifra vennene min og jeg følte meg skikkelig teit. Jeg følte at alle så på meg og at jeg ikke var noe spess. Jeg er stor... ikke super duper feit, men stor... men folk sier at jeg er ganske søt da. Så har jeg sjanse ute på byn oxo. Kanskje det er fordi jeg har dårlig selvtillit at folk ikke you know... ligger så mye merke til meg. Hmmm... :sjenert:

Litt tris da at mange overvektige jenter blir overstett at gutter. Fordi det er mange overvektige som er utrolig pene i annsiktet, men gutta ligger ikke merke til det fordi de seg på magen hennes. Jeg får hele tiden komplimenter for øynene mine, men er ikke vant til gutter som vil ha meg fordi de går alltid etter de slanke jentene. Hun kan ha et hestefjes og alikavel få mer oppmerksomhet en den tjukke jenta. :tristbla:

Gjest gogo
Skrevet

Dette tror jeg har med din selvtillit å gjøre. Det finnes mange overvektige kvinner som er helt fantastisk vakre, men dessverre så har de en litt negativ og usikker utstråling. Forresten, det er MANGE gutter som elsker og fantaserer om damer med kjøtt på kroppen. Men kanskje de ikke tør å innrømme det overfor vennene sine? Kanskje de ikke tør å være åpne om sin preferanse? I dag er det lettere å være åpent homo enn å like store jenter.

Jeg kjenner en overvektig en som får veldig mye oppmerksomhet av menn. Mere enn hennes tynne venninner. Hun har stor selvtillit da og er veldig glad person.

Skal vedde på at hun er vakker i tillegg. Man kan faktisk være stor og vakker samtidig.

Gjest Gjest
Skrevet

Ja, nok av desperate mannfolk...

Og hvem er det disse mannfolk har sex med ?....

Skrevet

Sex er en helt naturlig ting. Hva skal jeg si? En menneskerett. Er man ikke i et fast forhold, trenger man ikke leve i sølibat. Dra på byen og få seg noe, betyr ikke at man er desperat. :gjeiper:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Ja hun er det.

Skal vedde på at hun er vakker i tillegg. Man kan faktisk være stor og vakker samtidig.

Gjest gogo
Skrevet

Glemte å si at kanskje internett er løsningen for deg? Det er lettere å finne en ordentlig fyr på denne måten enn å bruke et utested. De er jo rene kjøttmarkeder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...