Gjest AnonymBruker Skrevet 2. mai 2010 #1 Skrevet 2. mai 2010 1. Hvem tror du at vinner Farmen? 2. Og hvem håper du at vinner Farmen? Jeg tror Silje vinner Farmen, det har jeg trodd lenge :-( Jeg håper Lillian vinner, for hun er den eneste verdige vinneren av de som er igjen i mine øyner. Simon var helt klart den den håpet på, men det gikk som jeg fryktet at han røk ut i kampen mot Leif Birger :-(
Gjest Cho Skrevet 2. mai 2010 #2 Skrevet 2. mai 2010 Jeg håper at alle blir disket på grunn av teit oppførsel.
Transemann 35 Skrevet 2. mai 2010 #3 Skrevet 2. mai 2010 En tragedie om Silje vinner. Satser på Lilian jeg.
Caramello Skrevet 2. mai 2010 #4 Skrevet 2. mai 2010 Nå som Simon har gått ut, håper jeg at Lillian vinner. Har dessverre hørt noe annet, men rykter er vel ofte ikke sanne, så håper det gjelder dette tilfellet også!
Hottrio Skrevet 2. mai 2010 #5 Skrevet 2. mai 2010 LILLIAN!!! Alltid likt henne, det er liksom dama mi på Farmen det....
Gjest AnonymBruker Skrevet 5. mai 2010 #6 Skrevet 5. mai 2010 Jeg tok feil :-) Men nå tror jeg Leif Birger vinner. Men krysser fingrene for Lillian. Men blir det Linn Hege er jo det mye bedre enn om Leif B vinner.
Transemann 35 Skrevet 5. mai 2010 #7 Skrevet 5. mai 2010 En lettelse at Silje røk ut. Samme for meg som vinner.
Gjest AnonymBruker Skrevet 5. mai 2010 #8 Skrevet 5. mai 2010 En lettelse at Silje røk ut. Samme for meg som vinner. Det er en kjempe lettelse ja. Så du synes det er greit om Leif Birger vinner? Han er jo stefar til Silje, så om han vinner vinner jo Silje også litt på en måte. Hun får nok nytte av premnien hun også da.
Caramello Skrevet 5. mai 2010 #9 Skrevet 5. mai 2010 Synes det var utrolig teit at Leif Birger og Silje ikke ble disket i dag. Skulle tro at det var juks at stefaren stod på brygga og fortalte henne hvor hun skulle ro... Men takk og pris for at Silje går ut! Nestemann ut er Leif Birger, HÅPER jeg
smalls Skrevet 5. mai 2010 #10 Skrevet 5. mai 2010 Bare ikke LB vinner så er jeg fornøyd. Står det mellom Linn hege og Lillian håper jeg på Lillian Hun er hvert fall en verdig vinner.
Gjest AnonymBruker Skrevet 6. mai 2010 #11 Skrevet 6. mai 2010 Jeg håper vel på Lillian - men kun i mangel av bedre alternativer og fordi jeg ikke håper på de to andre.
Bohemia Skrevet 6. mai 2010 #12 Skrevet 6. mai 2010 Håper at Linn Hege stikker av med seieren, dernes hadde det heller ikke gjort noe om Lillian vant. Leif Birger virker som en koselig person, om enn noe lunefull, vet liksom ikke helt hvor man har ham. Han kan smile og smiske i det ene øyeblikket, for så å bli sur og baksnakke folk i det neste. Hadde vært gøy med en kvinnelig Farmen-vinner, så satser på at damene ordner opp i år. Men hun Lillian virker til å være en kløne og ulykkesfugl av dimensjoner, og Leif Birger har gullhår i ræva og det er i det hele tatt nesten bare flaks at han har kommet så langt som han har gjort. Krysser fingrene for Linn Hege. Hun virker veldig real.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå