31.07.2010 Skrevet 2. mai 2010 #1 Skrevet 2. mai 2010 Jeg har vært å kjøpt drømmekjolen i utlandet :rødme: må tilbake å hente den på grunn av tilpassning.. nå lurer jeg på hvorvidt jeg klarer å transporter den hjem uten at den må dampes på nytt her? Noen som har erfaring med dette? Jeg tenkte på å pakke den pent i en stoooor koffert å håpe på det beste.. den er selvfølgelig inni en kjolepose da.. Hvordan har deres kjole sett ut etter transport fra utlandet?? å så lurer jeg på.. brudesalogen skal sy inn kjolen oppe fordi den var for stor og det ikke er tid til å bestille inn i mindre størrelse.. den skal også syes opp i lengden, jeg prøvde kjolen med et underskjørt og sydamen satte målte lengden på kjolen etter dette.. i ettertid ser jeg på bilder at jeg ikke er heeeelt fornøyed med valg av underskjørt, er det noen som har eraring med å bytte underskjørt ETTER at lengden opprinnelig er tilpasset etter dette?? Følte meg forelsket når jeg prøvde kjolen første gang, er såå spent på om jeg føler det samme neste gang jeg tar den på
MiniBill Skrevet 2. mai 2010 #2 Skrevet 2. mai 2010 Jeg fikk kjolen min tilsendt fra USA. Kjolen var i en kjolepose også var det masse fluffy papir greier rundt, og brettet forsiktig nedi en eske. På en reise som varte i nesten to uker lå den sånn, og den ser helt perfekt ut. Men kommer nok litt ann på hva slags stoff kjolen er sydd i.
^^Belle^^ Skrevet 3. mai 2010 #3 Skrevet 3. mai 2010 Jeg var i Polen og kjøpte min kjole. Jeg fraktet den hjem i ''håndbagasjen''. Altså, jeg bar på den (i en kjolepose selvsagt) i bussen til flyplassen, den måtte bli knødd inn i røntgenmaskinen og jeg hadde den på fanget på flyet (ble litt trangt gitt ). Alt i alt fikk den gjennomgå litt, men allikevel så den helt kjempefin ut da jeg kom hjem.
31.07.2010 Skrevet 4. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 4. mai 2010 Hurra Da trenger jeg ikke å bekymre med så mye for det da:)) Kontaktet du flyselskapet på forhand for å høre hvorvidt du fikk lov å ta den inn i flyet eller? Tenker at den jo er myye større en målene på tillatt handbagasje :D
31.07.2010 Skrevet 4. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 4. mai 2010 Kjolen er foressten i sateng, et glatt og tykt stoff, ser for meg at det faktisk skal en del til før det blir "krøllete" :gjeiper:
Gjest Smaragd Skrevet 4. mai 2010 #6 Skrevet 4. mai 2010 Hurra Da trenger jeg ikke å bekymre med så mye for det da:)) Kontaktet du flyselskapet på forhand for å høre hvorvidt du fikk lov å ta den inn i flyet eller? Tenker at den jo er myye større en målene på tillatt handbagasje :D Det med størrelsen på håndbagasjen er vel mest for krisetilfeller, og om flyet er stappfullt. Sambo har en stooor foto-ryggsekk som han alltid får lov å ha med inn på flyet - selv om den er både for stor og aaalt for tung i forhold til det som er lov. Men de sier heller ja til det - enn å måtte erstatte dyrt utstyr om det skulle skje noe med det om han må sende det i bagasjen. (Er nok utstyr for bortimot 100.000 i den sekken...) Og kjolen din går jo strengt tatt an å krølle sammen og putte i bagasjehyllen om det skulle oppstå en situasjon i flyet, men det skjer jo ikke, så jeg ser ikke problemet med å bære den slik .
Sunshine Skrevet 5. mai 2010 #7 Skrevet 5. mai 2010 Det koster nok uansett ikke all verden å få et renseri eller en skredder til å dampe den om den skulle bli litt krøllete
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå