Gå til innhold

Utdrikningslaget mitt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble drukket ut i går, og hadde en herlig dag, så jeg vil bare skryte litt av forloveren min, og venninnene som har hjulpet henne.

Jeg bor i England til vanlig, og er hjemme på ferie nå, mest for å ordne ting til bryllupet som ikke kan gjøres på epost og telefon. Så i går hadde jeg planlagt prøvetime med forloveren min som skal sminke meg i bryllupet. Man skulle jo tro at jeg burde forvente et utdrikningslag, men det hadde jeg ikke i tankene i det hele tatt.

Så jeg møter opp der hun skal sminke meg, og hun begynner å sminke meg, og så kommer plutselig hele venninnegjengen! Så får jeg vite at temaet for dagen er 80-tallet, og brudesminkingen blir plutselig litt mer fargerik - jeg fikk fin turkis øyenskygge, kreppet hår, og blir utkledd i paljettkjole og knæsj lilla strømpebukser.

De andre jentene blir også sminket og utkledd, og så blir jeg tatt med til Fame Studios for å synge og spille inn musikkvideo. Girls just wanna have fun har fått ny mening for meg etter dette :)

Så er det videre til Oslo Gladiators hvor vi spiste lunsj og deretter hadde konkurranser i hinderløype, putekrig på bom og basket. Kjempegøy!

På kvelden dro vi hjem til en av jentene, og hadde middag og drinker. Alt i alt en kjempehyggelig dag!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres kjempegøy ut :) Virker som de har brukt mye tid på å stelle i stand dette for deg :)

Skrevet

Ja, de har vært flinke! Og ikke fikk de lang varsel på når vi skulle komme heller, så noe av det ble organisert ganske raskt - selv om planene sikkert var mer eller mindre lagt, så ble datoen satt på noen få ukers varsel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...