lilleGrethe Skrevet 2. mai 2010 #1 Skrevet 2. mai 2010 Jeg ble drukket ut i går, og hadde en herlig dag, så jeg vil bare skryte litt av forloveren min, og venninnene som har hjulpet henne. Jeg bor i England til vanlig, og er hjemme på ferie nå, mest for å ordne ting til bryllupet som ikke kan gjøres på epost og telefon. Så i går hadde jeg planlagt prøvetime med forloveren min som skal sminke meg i bryllupet. Man skulle jo tro at jeg burde forvente et utdrikningslag, men det hadde jeg ikke i tankene i det hele tatt. Så jeg møter opp der hun skal sminke meg, og hun begynner å sminke meg, og så kommer plutselig hele venninnegjengen! Så får jeg vite at temaet for dagen er 80-tallet, og brudesminkingen blir plutselig litt mer fargerik - jeg fikk fin turkis øyenskygge, kreppet hår, og blir utkledd i paljettkjole og knæsj lilla strømpebukser. De andre jentene blir også sminket og utkledd, og så blir jeg tatt med til Fame Studios for å synge og spille inn musikkvideo. Girls just wanna have fun har fått ny mening for meg etter dette Så er det videre til Oslo Gladiators hvor vi spiste lunsj og deretter hadde konkurranser i hinderløype, putekrig på bom og basket. Kjempegøy! På kvelden dro vi hjem til en av jentene, og hadde middag og drinker. Alt i alt en kjempehyggelig dag!
gotcha Skrevet 2. mai 2010 #2 Skrevet 2. mai 2010 Høres kjempegøy ut Virker som de har brukt mye tid på å stelle i stand dette for deg
lilleGrethe Skrevet 2. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 2. mai 2010 Ja, de har vært flinke! Og ikke fikk de lang varsel på når vi skulle komme heller, så noe av det ble organisert ganske raskt - selv om planene sikkert var mer eller mindre lagt, så ble datoen satt på noen få ukers varsel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå