Gå til innhold

Utdrikningslag

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei, jeg har en ung tante som skal gifte seg om ca. 1/2 måned. Forloveden hennes har i over et halvt år nå prøvd å ordne et utdrikningslag, men er veldig treg av seg. Hele familien har prøvd å hjelpe, men hun er ikke helt villig til å motta hjelp. Likevel som hun innrømmer at hun sliter med ideer. I dag overga hun oppgaven til meg, ei 20 år gammel jente, tantebarnet til bruden.

Det jeg lurer på er om noen her har noen gode ideer om hva man kan gjøre på et utdrikningslag? Vet bare at jeg må fastsatt en dato allerede denne uka, få folk til å holde den av. Vet også at folk som skal være med bør hjelpe med å chippe inn. Men kunne godt trengt litt hjelp med aktiviteter.

Håper på gode tilbakemeldinger, og takk på forhånd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi ordnet en makeup time til bruden på the make up store, så spilte vi "lasertag" :ler: Skikkelig guttete for oss jentene. Etter det hadde vi leid en liten plass hvor vi fikk en til å komme ut å ha vinkurs for oss, deretter spise vi tapas som vi hadde bestilt fra byens beste plass og bare pratet og hadde det koselig hele dagen/kvelden :)

Skrevet

Vi ordnet en makeup time til bruden på the make up store, så spilte vi "lasertag" :ler: Skikkelig guttete for oss jentene. Etter det hadde vi leid en liten plass hvor vi fikk en til å komme ut å ha vinkurs for oss, deretter spise vi tapas som vi hadde bestilt fra byens beste plass og bare pratet og hadde det koselig hele dagen/kvelden :)

Wow, det hørtes kjempe bra ut ^^ Takk for hjelpen, vil tenke på det.

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...