Kvinne 32 år Skrevet 1. mai 2010 #1 Skrevet 1. mai 2010 (endret) c Endret 2. mai 2010 av Kvinne 32 år
Lilybell Skrevet 2. mai 2010 #2 Skrevet 2. mai 2010 Eg er 22 år , bruker egentlig en tjafs av det meste. Rensegeleer: Har brukt Garnier sin rensegele ( den grønne som lukter litt eple), og har kjøpt Neutrogena sin deep wash som hjelper på svarte prikker og fra utlandet den er også veldig god. Fra apoteket har eg kjøpt et sett med Cliniderm sin serie ( den som er rosa for fet/ blandet hud) ..rensegeleen og tonic er helt grei , men dagkremen skuffet meg, den ble ikke absorbert også luktet den en bisarr vannmelon lukt. I en periode brukte eg også Nivea sin rensegele som heter "young" eller noe..for fet/blandet hud Skin Tonic: ganske lat her, så gidder sjelden å bruke sånt..men har prøvd Nivea sin skin tonic , den hjalp ikke...huden min var fortsatt feit Dagkremer: Brukte Garnier sin grønne gele, den var helt fæl..huden min glinset sånn..så d sluttet eg med, prøvde Vaseline sin dagkrem...den lå der som et lag, og når eg svettet ble det helt forferdelig..anbefales overhodet ikke. Men Vichy sin dagkrem ( fra NormaDerm serien) er vidunderlig..den blir absorbert kjempe fort, hjelper litt på de svarte prikkene, og den har en veldig fin konsistens...den er litt dyr, men absolutt verdt det. Bruker ikke nattkrem eller øyekrem ( har en liten krukke fra nivea som skal hjelpe på poser og svarte sirkler under øyet...men merker ingen forskjell) Håper at det hjalp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå