sophiess Skrevet 1. mai 2010 #1 Skrevet 1. mai 2010 Hei! Jeg har vært så uheldig, at jeg har klart å knuse skjermen på min Acer Aspire One Netbook. Det er en minipc på 9 tommer. "Glasset" er ikke ødelagt, men skjermen er hvit med "blekk-flekker" overalt, og jeg kan ikke se noe på den i det hele tatt :-( Den ble kjøpt uten forsikring og med ett års garanti. Desverre har jeg brukt den kun 4-5 ganger, før jeg nå nylig tok den i bruk rett etter garanti-tiden var over, og det første som skjer er at den blir ødelagt! Er det noen som vet hvor mye det koster å få en skjerm skiftet ut? Evt hvor det lønner seg å sende den på rep. hen? Den kostet ca 3000 ny, så jeg er ikke interessert i å betale halvparten engang for en reparasjon, da kjøper jeg meg heller en ny en. På forhånd takk!
GlaJenta88 Skrevet 2. mai 2010 #2 Skrevet 2. mai 2010 Jøss, AKKURAT det samme skulle jeg lage en tråd om! Jeg klarte å ødelegge skjermen på sykehuset etter fødsel av alle ting, og har ikke brukt den så mye som burde. Savner den riktignok nå da, nå som den er ødelagt :gjeiper: Lurer også på hvor mye dette kommer til å koste. Har på følelsen av at den ikke er verdt å bruke så mye penger på egentlig. Spent på svar!
aluminium Skrevet 2. mai 2010 #3 Skrevet 2. mai 2010 Det blir nok nesten like mye som å kjøpe en ny en gitt, med mindre du får det dekket av en reiseforsikring eller noe sånt.
Gjest Nedfall Skrevet 2. mai 2010 #4 Skrevet 2. mai 2010 Tror vi kan si en stor nei til å reparere, ja. Kjøp ny, hvis du ikke vil bruke ekstern skjerm da ?
GlaJenta88 Skrevet 3. mai 2010 #5 Skrevet 3. mai 2010 Jeg har koblet den opp til en ekstern skjerm for å få ut innholdet av den, men kan ikke drasse med meg en ekstra skjerm til forelesninger heller føler jeg. Hjemme er den store bærbare og den stasjonære å foretrekke fremfor den lille der altså Nei, vi får se til høsten om det blir en ny en eller en litt større kanskje. Den andre bærbare begynner å dra litt på "åra" den også nå. Sånn kan det gikk når man ikke passer bedre på tingene sine altså. Ergerlig!
sophiess Skrevet 3. mai 2010 Forfatter #6 Skrevet 3. mai 2010 Takk for svar! Nei Nedfall, jeg har en vanlig 15" laptop men jeg reiser såpass ofte at jeg har begynt å ha med bare en netbook fordi det er mer behagelig å dra med seg Så jeg lider jo ingen nød uten denne minipc'en, men da tror jeg jeg uansett kjøper en ny!
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2010 #7 Skrevet 1. oktober 2010 Jeg ønsker ønsker å kjøpe pcer med gåen skjerm hvis de skal kastes da.
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2010 #8 Skrevet 1. oktober 2010 Hva sier dere hvis jeg har bytta skjerm på en Acer Aspire One Netbook 8,9 tommer,og prisen totalt ble 350,-
asuseeepc Skrevet 1. mars 2011 #9 Skrevet 1. mars 2011 Jeg har koblet den opp til en ekstern skjerm for å få ut innholdet av den, men kan ikke drasse med meg en ekstra skjerm til forelesninger heller føler jeg. Hjemme er den store bærbare og den stasjonære å foretrekke fremfor den lille der altså Nei, vi får se til høsten om det blir en ny en eller en litt større kanskje. Den andre bærbare begynner å dra litt på "åra" den også nå. Sånn kan det gikk når man ikke passer bedre på tingene sine altså. Ergerlig! Hei,jeg har et spørsmål:Du skrev "Jeg har koblet den opp til en ekstern skjerm for å få ut innholdet av den" jeg lurer da på hvordan du fikk bilde opp på den eksterne skjermen?Har prøvd d jeg men får ikke opp noe bilde? Takker for svar:)
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2011 #10 Skrevet 1. mars 2011 Se etter snarveier på tastaturet. Jeg har feks Fn + F5 som snarvei til skjermbytting, det ser jeg ved at Fn står i blå skrift, og at F5 har en to små blå skjermer på knappen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå