Gjest reebok Skrevet 1. mai 2010 #1 Skrevet 1. mai 2010 Hva er greia med folk på bilder som legger pekefingeren på overleppa? Jeg regner med det er for å "lage" en bart?? :klø:
Gjest reebok Skrevet 1. mai 2010 #3 Skrevet 1. mai 2010 Send et eksempel? http://farm4.static.flickr.com/3197/3032036421_4fec0761d2.jpg Her har man riktignok tegnet på en bart på selve fingeren, men skjønner ikke helt vitsen med å legge fingeren der og "late" som man har en bart..Er det bare jeg som ikke skjønner humoren?
Antlers Skrevet 1. mai 2010 #4 Skrevet 1. mai 2010 Det er bare litt barnslig moro. Akkurat som når vi tegnet fisker på hånden, med munnen mellom tommel og pekefinger. Det er vel bare så enkelt som at du ikke synes det er morsomt, noe som er helt greit. Folk ler av forskjellige ting
Gjest reebok Skrevet 1. mai 2010 #5 Skrevet 1. mai 2010 Det er bare litt barnslig moro. Akkurat som når vi tegnet fisker på hånden, med munnen mellom tommel og pekefinger. Det er vel bare så enkelt som at du ikke synes det er morsomt, noe som er helt greit. Folk ler av forskjellige ting jepp, det er vel det ja...jeg leter nok alltid etter en dypere mening bak ting
Ahurorah Skrevet 1. mai 2010 #6 Skrevet 1. mai 2010 Det er bare litt barnslig moro. Akkurat som når vi tegnet fisker på hånden, med munnen mellom tommel og pekefinger. Det er vel bare så enkelt som at du ikke synes det er morsomt, noe som er helt greit. Folk ler av forskjellige ting Kunne ikke sakt det bedre selv. Nemlig har faktisk jeg et bilde av meg selv med en såkalt finger-bart.
Antlers Skrevet 1. mai 2010 #7 Skrevet 1. mai 2010 Kunne ikke sakt det bedre selv. Nemlig har faktisk jeg et bilde av meg selv med en såkalt finger-bart. Det har jeg også!
Venetar Skrevet 2. mai 2010 #9 Skrevet 2. mai 2010 http://knowyourmeme.com/memes/fingerstache Fingerstache is a photo meme in which the participants draw mustaches on their index fingers and place the finger under the nose to give the effect of a comically removable mustache. While most people simply draw the moustache (or mustache) on their fingers, this practice originated from the finger moustache tattoo; the invention of Columbus Ohio-based tattoo artist Giovani. Origin Giovani recounts how the idea of tattooing a mustache on a finger came to him in the following Youtube video with Midwesterngoodness.
Antlers Skrevet 2. mai 2010 #10 Skrevet 2. mai 2010 Artig video Det har nok garantert bidratt til å spre "fenomenet", men vi tegnet da disse fingerbartene lenge før MySpace var påtenkt og en god stund før vi hadde hørt om internett.
Venetar Skrevet 2. mai 2010 #11 Skrevet 2. mai 2010 (endret) Ja, men jeg tror den videoen bare er for dette å tatovere barten. Endret 2. mai 2010 av Venerable
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå