Gå til innhold

Salg av kjole

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor er det enklest å få solgt kjolen sin? Ser det er liten respons på kjolene på bruktmarkedet her inne på KG, og på nettauksjoner som f.eks. QXL er det jo ingen som byr.

Har ikke råd til å beholde kjolen etter bryllupet, så jeg lurte på om noen har erfaring/kjenner noen med god erfaring angående dette temaet : )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å sette inn en annonse i f.eks. Hjemmet?! Der har jeg sett mange brudekjole annonser tidligere. icon_smile.gif12

Gjest Anonymous
Skrevet

Bruktmarkedet på KG er gratis, så jeg ville ha prøvd der uansett jeg. PÅ QXL betaler du helle ringen ting om du ikke oppnår et så høy bud du ønsker, så jeg ville satt kjolen inn der også. Dessuten er det maaaaaange som bruker QXL, det har jo tross alt vært stabilt og kjent på markedet lenge. Og det er utrolig mye som ligger inne der!

Gjest Anonymous
Skrevet

Hva med FINN ? Vet ikke hva det koster, men det ligger en del annonser der.

Skrevet

hei

prøvde selv å selge min kjole, hvilket viste seg svært vanskelig. nå henger den hos sydamen, som har fått besjked om å selge den hvis hun kan, og til den prisen hun kan (hun vil få 50%). har egentlig gitt opp. det vil komme som en positiv overaskelse hvis den noengang blir solgt. (jeg er nå skilt og ønsket derfor ikke å ha den hengende)

lykke til jenter, men tror ikke dere skal satse på at dere får solgt kjolen icon_frown.gif

Skrevet

Hva med en annonse i lokalavisen? Det vil vel helst måtte bli uten bilde, så det blir vel en del spørsmål på telefonen å svare på, men...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...