Gå til innhold

Dere snakker mye om store kuker

Fremhevede innlegg

Gjest jente nn
Skrevet

For det har jeg lurt på. Kunne tenkt meg å finne en måte å "måle" det på. Og når er ei jente for vid? Hva bør ei jente kunne greie "å gjøre" med musklene i underlivet? Hva kan dere? Jeg tror ikke jeg kan noe jeg..

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Dere varier veldig i størrelse, akkurat som menn. Noen er naturlig trange, mens andre er romslige. Heldigvis kan kvinner trene seg opp i motsetning til menn. Ei jente som ikke bruker musklene der nede er uansett en nedtur etter å ha forsøkt ei som faktisk kan det. At kvinner ikke bruker disse musklene er for meg helt uforståelig. Men det er nok lettere å klage på mannen.

Gjest Gjest
Skrevet

Nå er det jo ikke bare for følelsen av samleiets del at stor penis er spennende, det er mye bedre å se på, spennende å leke med og ikke minst virker det veldig mandig.

Og selv om man selv er trang, så er det jo deiligere å knipe rundt en penis på 16cm omkrets enn 12cm...

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Nå er det jo ikke bare for følelsen av samleiets del at stor penis er spennende, det er mye bedre å se på, spennende å leke med og ikke minst virker det veldig mandig.

Og selv om man selv er trang, så er det jo deiligere å knipe rundt en penis på 16cm omkrets enn 12cm...

Det ligger i hodet, så da er det kanskje ikke gutten som har "mangelen". Og klarer du å knipe rundt en 16 cm i omkrets er du IKKE naturlig trang... ;)

Skrevet

Det ligger i hodet, så da er det kanskje ikke gutten som har "mangelen". Og klarer du å knipe rundt en 16 cm i omkrets er du IKKE naturlig trang... ;)

Men hvordan vet man om man klarer dette eller ikke? Men kan vel kjenne at man bruker muskler, men hvordan vet man om man er sterk nok, liksom? Vet at dette kan virke som et dumt spm, men jeg vet faktisk ikke helt..

Skrevet (endret)

Der kom tråd nr. 1893783835863576298 på emnet eller? :skratte:

Ja, det er individuelle forskjeller på jenters underliv, akkurat som gutters. Ja, jenter kan til en viss grad trene opp musklene for å kunne få nytelse av et større spekter av størrelser. Men selvfølgelig går det en grense, noen peniser er dessverre for små til å kunne gi nytelse ved penetrering, da får man finne på andre ting.

For noen jenter er stor penis viktig, for andre (bla. undertegnede) har det ikke så mye å si så lenge den ikke er ekstremt liten. For meg er ikke en liten penis en dealbreaker uansett, da det ikke kan gjøres noe med fra mannens side, hvis han er drømmeprinsen ellers.

Jeg synes også det blir feil å legge hele ansvaret over på jentene, og at "det finnes ikke for små peniser, bare for vide vaginaer" er bare helt latterlig. Sex er 50/50.

:sengekos:

Endret av Rumohra
Skrevet

Det ligger nok til hue hvis du ikke har cm mål på innsia av vagina. :fnise:

Gjest Bolle
Skrevet

Jeg synes også det blir feil å legge hele ansvaret over på jentene, og at "det finnes ikke for små peniser, bare for vide vaginaer" er bare helt latterlig. Sex er 50/50.

Men da regner jeg at du også mener at det blir feil å legge ansvaret over på gutta, når de evt. er skapt med en penis som ikke er akseptabel for en eller annen av oss kvinner?

I denne debatten er vel problemet at mange av oss kvinner graderer menn etter kjønnsorganets størrelse. Eks: "Han var skapt med et kjønnsorgan som ikke er tilstrekkelig for meg". Akkurat det er en svært vanlig uttalelse fra mange kvinner. Man legger altså ansvaret over på mannen fordi han er skapt slik. Og når søkelyset settes på vagianen og den relative størrelsen på denne i forhold til en penis, ja da er vi rimelig raske på plass med å forsvare mangfoldet. Akkurat det er vi ikke flinke nok til, når det kommer til disse enisidige penis- debattene.

En penis vil aldri være for liten eller for stor med mindre størrelsen relateres til noe. Og da er det vel naturlig å relatere størrelsen til størrelsen på en skjede. Og da er jeg enig med deg at det alltid bør snakkes om synergien - altså hvordan man passer til hverandre. Og da kunne vi kanskje også komme bort fra dette håpløse synet om at stor penis er bra mens mindre penis er dårlig. Når vi sier "velutstyrt" så betyr det stor penis. Men for noen kvinner vil "vel"utstyrt være for stort og faktisk lite fordelaktig og dermed ikke særlig "vel". Derfor bør også vi kvinner reflektere litt rundt hvordan vi ordlegger oss i forhold til dette. Det har med respekt for mangfoldet å gjøre,- den samme respekten som kvinner krever at gutta skal ha overfor vårt mangfold.

Du harselerer med at det er mange tråder om penis- størrelse på KG. Men har du forsøkt å tenke gjennom hvorfor det er slik? Jeg er ikke i tvil om at dette dreier seg om dette dreier seg om menn som fortvilt forsøker å finne ut om det finnes aksept for hvordan de er skapt fra naturens side. De er utsatt for akkurat de samme mekanismene som det vi kvinner møter i forhold til kroppsidealer og hysteriet rundt dette.

Men i forhold til penis og vagina, så har vi kvinner mulighet til å tilpasse oss. Det har ikke gutta. Derfor bør vi ta på oss det ansvaret istedenfor for det vi i praksis gjør, altså å latterliggjør de menn som ikke er "velutstyrt". Derfor er det viktig det TS gjør, altså å sette fokus på at skjeden varierer i størrelse og at den kan tilpasse seg.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Men da regner jeg at du også mener at det blir feil å legge ansvaret over på gutta, når de evt. er skapt med en penis som ikke er akseptabel for en eller annen av oss kvinner?

I denne debatten er vel problemet at mange av oss kvinner graderer menn etter kjønnsorganets størrelse. Eks: "Han var skapt med et kjønnsorgan som ikke er tilstrekkelig for meg". Akkurat det er en svært vanlig uttalelse fra mange kvinner. Man legger altså ansvaret over på mannen fordi han er skapt slik. Og når søkelyset settes på vagianen og den relative størrelsen på denne i forhold til en penis, ja da er vi rimelig raske på plass med å forsvare mangfoldet. Akkurat det er vi ikke flinke nok til, når det kommer til disse enisidige penis- debattene.

En penis vil aldri være for liten eller for stor med mindre størrelsen relateres til noe. Og da er det vel naturlig å relatere størrelsen til størrelsen på en skjede. Og da er jeg enig med deg at det alltid bør snakkes om synergien - altså hvordan man passer til hverandre. Og da kunne vi kanskje også komme bort fra dette håpløse synet om at stor penis er bra mens mindre penis er dårlig. Når vi sier "velutstyrt" så betyr det stor penis. Men for noen kvinner vil "vel"utstyrt være for stort og faktisk lite fordelaktig og dermed ikke særlig "vel". Derfor bør også vi kvinner reflektere litt rundt hvordan vi ordlegger oss i forhold til dette. Det har med respekt for mangfoldet å gjøre,- den samme respekten som kvinner krever at gutta skal ha overfor vårt mangfold.

Du harselerer med at det er mange tråder om penis- størrelse på KG. Men har du forsøkt å tenke gjennom hvorfor det er slik? Jeg er ikke i tvil om at dette dreier seg om dette dreier seg om menn som fortvilt forsøker å finne ut om det finnes aksept for hvordan de er skapt fra naturens side. De er utsatt for akkurat de samme mekanismene som det vi kvinner møter i forhold til kroppsidealer og hysteriet rundt dette.

Men i forhold til penis og vagina, så har vi kvinner mulighet til å tilpasse oss. Det har ikke gutta. Derfor bør vi ta på oss det ansvaret istedenfor for det vi i praksis gjør, altså å latterliggjør de menn som ikke er "velutstyrt". Derfor er det viktig det TS gjør, altså å sette fokus på at skjeden varierer i størrelse og at den kan tilpasse seg.

Det er bare å signere denne. Kvinners vilje til å utelukke menn for noe så latterlig som penisstørrelse sørger selvsagt for at menn blir usikre. Det er en grunn til at helt normale menn lider av Small Penis Syndrome, og den gruppen har vokst kraftig de siste årene. Kvinner bør tenke over hva de driver med.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Men selvfølgelig går det en grense, noen peniser er dessverre for små til å kunne gi nytelse ved penetrering, da får man finne på andre ting.

Hva skal de finne på da? Og hvem bestemmer hva som er for smått? Skal vi måle hele verdens befolkning, og kaste de som ikke når opp til kvinners krav? Eller skal de fremdeles få lov til å leve, men må skrive under på at de ikke har lov til å bry kvinner med slike ting som sex? Eller kanskje gi sexsertifikat til de menn med stor nok pikk?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hva skal de finne på da? Og hvem bestemmer hva som er for smått? Skal vi måle hele verdens befolkning, og kaste de som ikke når opp til kvinners krav? Eller skal de fremdeles få lov til å leve, men må skrive under på at de ikke har lov til å bry kvinner med slike ting som sex? Eller kanskje gi sexsertifikat til de menn med stor nok pikk?

Jeg tror hun mente at da får man finne på andre ting enn selve penetreringen.

Hvis ingen får noe ut av samleie fordi han er liten og hun ikke er veldig trang så er det jo ikke så mye vits med penetrering. Det er jo ikke så lett å finne en som passer til seg, siden vi ikke akkurat kan se hvor stor vagina er før man har prøvd og man må vel helst være i en intim situasjon for å se penis. Men man må jo gjøre det beste ut av det hvis man ønsker å være sammen.

Skrevet

Nå føler jeg meg igrunn litt misforstått.

Selvsagt mener jeg at man ikke skal legge alt ansvaret på gutta! Det er jo nettopp det jeg sier, at penisstørrelse er noe man ikke kan gjøre noe med! Jeg skrev jo til og med at liten penis ikke er dealbreaker for meg, så hvorfor jeg blir fremstilt som overfladisk nå skjønner jeg ikke helt.

Dersom penis av en eller annen grunn er for liten/jenta ikke er trang nok bør BÅDE jenta prøve å trene opp sine underlivsmuskler så gutten får en god opplevelse OG gutten prøve å bli flinkere til å tenne og gi jenta nytelse på andre måter.

Jeg lurer også på om det er ofte at gutter som føler seg mindre utstyrt føler de har dårlig sex fordi jenta er for vid? Har ikke hørt om det så ofte.

En veldig velutstyrt mann er noe jeg absolutt ikke kan tenke meg selv. AU! Men er han drømmeprinsen er jeg villig til å prøve å tilpasse meg så godt jeg kan - på samme måte jeg ville gjort med en mindre velutstyrt mann.

Jeg elsker MENN, ikke peniser! ;)

Skrevet

Som nevnt, mente jeg å "finne på noe annet" som å gjøre andre seksuelle ting som kanskje tilfredstiller mer.

Synes du er fryktelig negativ og bombastisk i innlegget ditt, AnonymBruker .... Hadde du lest innlegget mitt nøyere, hadde du kanskje skjønt at jeg ikke dømmer noen på størrelsen og gir alt en sjanse, da det hovedsakelig er mannen denne penisen sitter fast i jeg vil ha.

Man kan bare bestemme hva som er for smått i forhold til sitt eget underliv. Og dette er igjen fullstendig individuelt. Tør nesten ikke skrive "for liten penis" lengre jeg, blir jo angrepet fra alle kanter, selv om jeg prøver å presiserer at for MEG er det litt likegyldig.

Gjest Bolle
Skrevet

Man kan bare bestemme hva som er for smått i forhold til sitt eget underliv. Og dette er igjen fullstendig individuelt. Tør nesten ikke skrive "for liten penis" lengre jeg, blir jo angrepet fra alle kanter, selv om jeg prøver å presiserer at for MEG er det litt likegyldig.

Jeg mener også at man selvfølgelig skal kunne ha preferanser. For øvrig var ikke mitt innlegg ment som et angrep på deg spesielt.

Problemet er at mange av oss kvinner ikke nøyer oss med å si hva vi foretrekker. Vi sier ofte at det vi ikke foretrekker på generelt grunnlag er mindreverdig. Og jeg mener at det ikke er noe som heter "for liten penis" eller "for vid skjede". Og derfor mener jeg at du ikke trenger å bruke slike ord på andres kjønnsorganer. Vi er alle akkurat slik vi er, og det er faktisk ikke slik at noen er gitt definisjonsmakt i forhold til om noe er for smått eller for stort. For da blir vi svært normative og gjør krav på å sitte med fasiten på riktig og galt i forhold til dette. Og det er da vi begynner å sortere mennesker. Jeg synes det er pussig at dette med sortering av mennesker skal være stuerent når det gjelder menn og peniser, når dette ellers forbindes med "endelige løsninger" og mennesker som satte dette i industrielt system for ca 70 år siden.

Dette bare for å sette disse holdningene (som jeg ikke anklager deg for å ha) i et perspektiv.

Gjest Eurodice
Skrevet

16 cm omkrets blir omtrent på størrelse med en ølboks. Velbekomme, sier jeg.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

16 cm omkrets blir omtrent på størrelse med en ølboks. Velbekomme, sier jeg.

nah, jeg har 16 i omkrets og en ølboks er litt tjukkere å holde. Tipper en ølboks er rundt 17.5

Gjest Gjest
Skrevet

nah, jeg har 16 i omkrets og en ølboks er litt tjukkere å holde. Tipper en ølboks er rundt 17.5

Ølboks = ca. 22cm

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skal vi måle alle peniser,vaginaer osv. Er jo helt komisk hvor mye vi i samfunnet skal bestemme og la oss provoseres av. Skal vi bestemme hva normen er ang dette også nå? ("Vi tenker for mye slik" "Vi kan ikke godta at dette sees på som naturlig" "Det er mannens feil. Det er kvinnens feil")

Vi bestemmer/KJENNER individuelt hva som er en bra penis og bra vagina. Det er vår rett som menneske å føle dette i vår eget kropp!

Jo mer samfunnet skal bestemme hva som er riktig på slike ting, jo mer avhengig blir vi av at andre tenker for oss.

Gjest Eurodice
Skrevet

Ok, jeg tok et raskt overslag i hodet. Men en penis som er 16 cm i omkrets, er røslig, da :jepp:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer også på om det er ofte at gutter som føler seg mindre utstyrt føler de har dårlig sex fordi jenta er for vid? Har ikke hørt om det så ofte.

Om en mann klager på romslighet blir det satt spørsmålstegn ved hans egen pikk med en gang, ettersom det aldri er kvinnens feil. Når jenta ikke føler særlig, kan du banne på at det er tilfellet med gutten også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...