Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg har innmari lyst på piercing i navlen, har hatt det før, men problemet er at jeg har lagt på meg en del siden da. Er ikke stor-stor, men alikevell stor, og iallefall ikke flat og fin. Uansett så har jeg lyst på det for min egen del, men lurer vel egentlig på hvordan den vil sitte? Er det noen som er litt kraftige og som har en piercing i navlen hvor det ser fint ut? Eller er det "forbeholdt" flate mager?

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes piercing i navlen er forbeholdt flate mager..

Skrevet

Veit ikkje kor gammal du er, men eg tok det når eg var 18. Var storfornøgd lenge, men etter eg var gravid (25 år) så har huda blitt heilt slapp og holet utvida. Sjølv om eg har flat mage no heng den ikkje fint på i det heile tatt.

Skrevet

Hvis det kun er for din egen del, så er det bare å pierce i vei! Har du pleier å vise frem magen din, så spiller det liten rolle (for meg) om det er en piercing der eller ei.

Skrevet

Syns det er grusomt uansett hvilken vektklasse man tilhører. Kanskje finere på noen som er litt større siden den da ikke vil vises så godt.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Forbeholdt flate mager sier jeg også. :sjenert:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes du skal ta det om du vil! Å si at noe sånt er forbeholdt noen blir bare teit.

Skrevet

Har du lyst har du lov! Liker du det ikke så er det jo bare å ta den ut ;)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Det blir kanskje litt teit å si det er forbeholdt flate mager, men det er ingen tvil at dem vil passe piecing i navlen best.

F.eks så ser det mektig stygt ut dersom en veldig stor person går med en liten topp, hvor magen henger ut. Men det betyr ikke at en ikke kan gå med det for det.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

syns alle som vil kan ta piercing uten at andre skal legge seg oppi d :) ta piercing om du viiil :D

Skrevet

Jeg synes det er forbeholdt flate, fine mager.

Gjest strykebrett
Skrevet

Jeg syns ikke det er fobeholdt noen sim helst. Gjør det som du syns blir fint du :)

Gjest tussa65
Skrevet

Enig, piercing er IKKE forbeholdt flate mager. Er enda penere til en med kvinnelige former, enn en "look a like anorexia".

Ikke hør på andre, bestem selv, du blir sikkert superfin. :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Enig, piercing er IKKE forbeholdt flate mager. Er enda penere til en med kvinnelige former, enn en "look a like anorexia".

Ikke hør på andre, bestem selv, du blir sikkert superfin. :)

Man kan da ha flat mage og former..

Skrevet

Om du vill framhäva magen så är ju piercing ett bra val då uppmärksamheten garanterat kommer att riktas mot magen. Vill du däremot inte att magen ska vara blickfånget så tycker jag att du ska låta bli. Men visst kan man vara rund och ha navelpiercing, frågan är ju bara om man trivs i det. ;) Man blir bara så snygg som man känner sig!

Skrevet

Piercing i navelen var noe jeg kunne vurdert når jeg var 14......

Skrevet

Piercing i navelen var noe jeg kunne vurdert når jeg var 14......

Var det någon som undrade om du ville ha navelpiercing? Spara din negativa energi till något annat.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Lurer på om spørsmålet mitt ble litt skeivt formulert. For jeg lurte på om piercingen ville sitte bra på navlen eller om det kom til å bli kompikasjoner på noen måte når man er overvektig (bla når man sitter). Hvis det ikke er noe problem så har jeg vel bestemt meg for å ta den.

Enig med deg lengre opp som mente det ikke er kledelig med en liten kort topp og magen hengende utenfor. Men jeg hadde aldri gått sånn, heller ikke da jeg var tynn. Så piercingen er kun for min egen del (under genseren) :)

Ellers takk for mange svar!

Gjest strykebrett
Skrevet

Lurer på om spørsmålet mitt ble litt skeivt formulert. For jeg lurte på om piercingen ville sitte bra på navlen eller om det kom til å bli kompikasjoner på noen måte når man er overvektig (bla når man sitter). Hvis det ikke er noe problem så har jeg vel bestemt meg for å ta den.

Det bli nok ikke noe problem nei, ingen grunn til at det skulle føre til noen komplikasjoner av noe slag :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Det bli nok ikke noe problem nei, ingen grunn til at det skulle føre til noen komplikasjoner av noe slag :)

Ok, fint! Jeg bare ser for meg når jeg sitter (ehh) at den kanskje vil komme i klem og ikke får grodd skikkelig og at det blir infeksjon ut av det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...