Gå til innhold

Hei noen som er medlem av cacas klubben?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jeg synes det er veldig gøy og bake og pynte kaker. Det hadde sikkert vert enda artigere om jeg var flinkere og. Derfor lurer jeg på og melde meg inn i cacas sin klubb. Jeg kommer neppe til og kjøpe alle pakkene. Så det jeg lurer på er om jeg får tilsendt medlemshefte med ideer selv om jeg avbestiller feks 2 pakker på rad?

Jeg inrømmer at det er litt for å få idehefte jeg vil bli medlem :rødme:

Tusen takk om dere svarer eller komenterer

Ja så her er en link til cacas

http://www.cacas.no/om_cacas/om_cacas.htm

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er medlem, og har avbestilt mange pakkar. Får ikkje medlemsheftet med idear utan å bestille pakken. :sukk::snurt: Har spurt dei om ikkje alle medlemane kan få heftet, men utan hell der..

Skrevet

Er medlem, og har avbestilt mange pakkar. Får ikkje medlemsheftet med idear utan å bestille pakken. :sukk::snurt: Har spurt dei om ikkje alle medlemane kan få heftet, men utan hell der..

Ærsj så ergelig. Kan ikke få flere ider på e-post heller slik at en kan printe de ut? :gjeiper: De pakkene er jo dyre også helt uaktuelt og kjøpe alle pakkene... Tenkte mere å kjøpe to pakker i året og sånn ellers avbestille og kose meg med ideheftene :rødme:

Jeg fikk plutselig lyst til å bli flink og pynte kaker. Møtte uventet ei som jeg gikk på samme ungdomskole med i går og hun var på vei ut i bilen med ei kake. Hun hadde vist fått to unger og kunne vise frem ei helt nydelig dåpskakke.

Så var jeg og hjalp en kompis og pynte kake i går. Idag var jeg hos ei venninne som holdt på og pynte kaker og hun hadde en fem slike cacas idehefter som vi bladde i, eller rettere sagt jeg..

Hun venninna mi hadde fått cacas heftene sine på en butikk som heter Traktøren. Hun har handlet noe der så fikk hun de heftene...

En trenger jo ikke og handle for en fire fem hundre kroner for å få et slikt hefte der, så det er kanskje et tips??

Oppe i hjørnet til høyere står det hvor du finner butikkene..

http://www.traktoren.no/

Men hvis en først handler i cacas klubben får en et slikt hefte da, eller flere? Hvor mange sider er de heftene på? Må bare spørre i tilfelle du får et skikkelig tykt suprehefte. Eller 10 hefter.. :fnise::sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...