Plym Skrevet 1. mai 2010 #1 Skrevet 1. mai 2010 Er det noen som har link til en norsk nettbutikk som selger usylige bokhyller ala denne? http://www.klikk.no/bolig/article557292.ece
Marabou Skrevet 1. mai 2010 #2 Skrevet 1. mai 2010 Nope. Men sånne metalldingser må man da kunne finne på byggevarebutikker e.l. og fikse selv, tenkte jeg (henge det opp selv må man jo uansett) - og så var det jammen en link i artikkelen om akkurat det så.. hvorfor kjøpe noe dyrere som noen har "designet" på akkurat samme vis? :klø:
Gjest strykebrett Skrevet 2. mai 2010 #4 Skrevet 2. mai 2010 Men.. det var en ting jeg ikke helt skjønte. Hvis man trer boka innpå metallplata, så vil jo den nederste permen falle ned og henge nedover. Er det meningen man skal lime på den nederste boken eller noe?
Gjest AnonymBruker Skrevet 2. mai 2010 #5 Skrevet 2. mai 2010 Men.. det var en ting jeg ikke helt skjønte. Hvis man trer boka innpå metallplata, så vil jo den nederste permen falle ned og henge nedover. Er det meningen man skal lime på den nederste boken eller noe? På originalhylla er det i hvertfall en liten metallplate som holder permen oppe.
Marabou Skrevet 2. mai 2010 #6 Skrevet 2. mai 2010 Men.. det var en ting jeg ikke helt skjønte. Hvis man trer boka innpå metallplata, så vil jo den nederste permen falle ned og henge nedover. Er det meningen man skal lime på den nederste boken eller noe? Ja noe sånt tror jeg, det sto ihvertfall noe om at "hvis du har en bok du kan ofre" - som da altså blir en del av hylla.
loffen Skrevet 2. mai 2010 #7 Skrevet 2. mai 2010 (endret) Hvis dere følger instruksjonene, så ser dere at permen limes fast. Endret 2. mai 2010 av loffen
søstertusenfryd Skrevet 7. mai 2010 #9 Skrevet 7. mai 2010 (endret) I et interiørblad var det ei som hadde brukt en kort hylle som hun rett og slett hadde limt på ryggen til en bok,og lagt andre bøker oppå,det var kjempe stilig Endret 7. mai 2010 av søstertusenfryd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå