Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nope. Men sånne metalldingser må man da kunne finne på byggevarebutikker e.l. og fikse selv, tenkte jeg (henge det opp selv må man jo uansett) - og så var det jammen en link i artikkelen om akkurat det :ler: så.. hvorfor kjøpe noe dyrere som noen har "designet" på akkurat samme vis? :klø:

Skrevet

Du sier noe.... :) Lete etter metallbrakett.

Gjest strykebrett
Skrevet

Men.. det var en ting jeg ikke helt skjønte. Hvis man trer boka innpå metallplata, så vil jo den nederste permen falle ned og henge nedover. Er det meningen man skal lime på den nederste boken eller noe?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Men.. det var en ting jeg ikke helt skjønte. Hvis man trer boka innpå metallplata, så vil jo den nederste permen falle ned og henge nedover. Er det meningen man skal lime på den nederste boken eller noe?

På originalhylla er det i hvertfall en liten metallplate som holder permen oppe.

Skrevet

Ja noe sånt tror jeg, det sto ihvertfall noe om at "hvis du har en bok du kan ofre" - som da altså blir en del av hylla.

Skrevet (endret)

Hvis dere følger instruksjonene, så ser dere at permen limes fast. :)

Endret av loffen
Skrevet

Eller så kan man bruke tack-it :).

Skrevet (endret)

I et interiørblad var det ei som hadde brukt en kort hylle som hun rett og slett hadde limt på ryggen til en bok,og lagt andre bøker oppå,det var kjempe stilig :)

Endret av søstertusenfryd
Gjest AnonymBruker
Skrevet

de finnes på bohus :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...