83` Skrevet 1. mai 2010 #1 Skrevet 1. mai 2010 Eg meinar å ha høyrt at dei pengane ein set inn på BSU i løpet av eit år, kan ein "gjere som man vil med" innan året er omme. Altså kan man ta dei ut igjen og bruke dei på det ein vil innan det same året. Stemmer dette? Eg fant ingen info. om dette på nettbanken min, og det går iallefall ikkje an å overføre dei til brukskontoen min igjen over nett. Må eg då inn i banken og ordne dette? Har ein del pengar på BSU frå før, men dei eg satte inn no i år, kunne eg tenke meg å ta ut igjen no, då eg behøver dei til noko anna... (ja, veit at pengane på BSU-kontoen er låst for kun eit uttak, og at dei skal brukast kun til hus-ting. Men no lurte eg altså berre på dei pengane eg satte inn no etter nyttår )
Glynis Skrevet 1. mai 2010 #2 Skrevet 1. mai 2010 (endret) De er ikke 'låst' før 1. januar, nei. Endret 1. mai 2010 av Glynis
blargh Skrevet 1. mai 2010 #4 Skrevet 1. mai 2010 Du kan ta ut pengene, men har et maks antall ganger du kan ta de ut før året er omme. Aner ikke hvor mange ganger for jeg har aldri hatt det behovet.
83` Skrevet 2. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 2. mai 2010 Ok, takk for svar jenter! Det beste er vel at dei får stå selfølgelig men...*kremt*
lintin Skrevet 2. mai 2010 #6 Skrevet 2. mai 2010 Ok, takk for svar jenter! Det beste er vel at dei får stå selfølgelig men...*kremt* Husk også at du ikke får skattefradrag dersom du tar ut pengene samme år som du setter dem inn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå