spjut Skrevet 1. mai 2010 #1 Skrevet 1. mai 2010 Vi er et kjærestepar på 24 og 21år som reiser to uker til Kefalonia i slutten av juni. Vi skal være 1 uke i Lassi og 1 uke i Skala. Noen tips og erfaringer om hva vi kan/bør finne på?
Mie Marie Skrevet 2. mai 2010 #2 Skrevet 2. mai 2010 Jeg var 1 uke i Skala for to år siden og syntes det var et kjempe fint sted. Skala er et lite sted, så jeg vil anbefale å enten leie bil/scooter eller være med på en busstur og dra øye rundt. Dere kan dra og så Myrtos Beach, verdens mest fotograferte strand (var med i filmen kaptein Corelli's mandolin), besøke hovedstaden Argostoli, bli med på båtturer rundt øya. Vi besøkte også Melissani sjøen, en "underjordisk" sjø. Hadde en kjempe fin tur, og det var en utrolig natur vi fikk se. Det er mye rart en kan gjøre=) Ønsker dere en god tur! Reiser dere med startour vet jeg at de tilbyr mange slike turer rundt på øya.
Bestee Skrevet 5. mai 2010 #3 Skrevet 5. mai 2010 Jeg har også vært i Skala, og vi kommer ikke til å dra tilbake. Et lite sted uten særlig personlighet, og med altfor mange turister. Vi reiser bare til slike småsteder når vi drar til syden, så det var ikke det at det ble for kjedelig for oss, men vi foretrekker steder med litt sjel. Forstå meg rett.. Vi hadde en fin tur, men det var ikke stedet for oss. Da vi var der var det fryktelig varmt, så vi orket ikke reise noe rundt på øya, noe som jeg angrer litt på i ettertid. Jeg tror det er mye fint å se.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå