Gå til innhold

Slør- Kun i kirken

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Tja, emnet sier jo det meste :)

Hvordan er det med slørbruken blant dere?

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Aldri tenkt over det egentlig... trodde man hadde på seg sløret hele kvelden jeg, det er i hvert fall det jeg planlegger å gjøre når jeg gifter meg i juli :)

Skrevet

Jeg tror jeg blir "gal" av langt slør hele dagen....det er ca.3m.

Det blir med i kirken og fotografering.....deretter får vi ta det fra time til time.....

Skrevet

Jeg skal ha langt slør og synes det pynter opp så fint så vil prøve å beholde det på så lenge som mulig :) Men er nok godt mulig at jeg tar det av etter valsen... (ja, det er sikkert litt stress å danse med slør men ser for meg at det blir velidg fint også.. :rødme: ). Vi har planer om å sende opp noen lanterner på slutten av kvelden og har tenkt at DET bør nok gjøres uten slør :fnise:

Skrevet

Iallefall til etter middagen, kanskje lenger...

Skrevet

Eg hadde på mitt heile dagen og kvelden, men mitt gjekk berre ned til rompa :) Ikkje fullt så travelt som eit langt eit :)

Skrevet

Jeg tok mitt av etter kakene, da var jeg klar for fest og det var litt i veien :)

Skrevet

Jeg hadde på meg mitt gjennom vielsen, fotograferingen og frem til første pause i middagen :) Sløret mitt var 3 meter langt, så da ble jeg litt lei av å ha det på... Jeg hadde på forhånd tenkt at jeg ikke skulle ha det på hele kvelden og hadde derfor fått frisøren til å feste det slik at det enkelt kunne tas av uten å ødelegge frisyren...

Skrevet

Jeg er usikker... Tenkte først å ha det på hele kvelden, men ser at mange velger å ta det av og jeg ser jo det praktiske i det da ;)

Jeg skal ha et laaangt slør og det kan jo bli plagsomt etterhvert... Så jeg får be frisøren sette det i slik at vi ganske lett kan nappe sløret ut igjen, hvis jeg må ;)

Tror jeg ;)

Skrevet

Jeg tok av mitt når vi satte oss til bords. Da hadde jeg strevet med å sitte skikkelig i kirken og på de sittende bildene uten at det kom i klem under rumpa :fnise:. Sløret mitt var veldig langt, ca. 2.5 meter, og når jeg klarte gang på gang å sette meg på det ble det veldig slitsomt i nakken.

Skrevet

Jeg hadde langt slør. Tok det av etter fotograferingen. Så jeg hadde det ikke på når jeg ankom bryllupslokalet. Hadde blitt utrolig trangt og styr å sitte hele middagen med det på- Hadde nok med å få sittet i korsettkjole med underskjørt med ringer i :fnise: Hadde iallefall blitt i veien under brudevalsen og resten av rockingen under festen :jepp:

Skrevet

Jeg hadde et slør som var veldig langt, så jeg tok det av etter fotograferingen. Det var planlagt på forhånd. Under sløret hadde jeg også oppsatt hår med perler i som folk ikke fikk se før jeg tok av sløret, så det var jo også litt fint å få kommentarer om hvor fint håret var.

Skrevet

Jeg har ikke gifta meg, men i alle bryllupene jeg har vært i har bruden bare bært sløret i selve sermonien. Mange skiftet til og med til en annen kjole etter kirka og middagen :) Jeg synes vel kanskje det blir litt mye å gå med slør hele kvelden. Jeg tror ikke jeg ville gjort det, men dette er jo helt klart en smakssak.

Gjest Dorey
Skrevet

Jeg fikk "vondt" i håret (eller hva jeg skal si, hehe) utover kvelden, så jeg tok det vel av etter middagen :) Det var tungt i litt i veien egentlig.

Skrevet

Jeg skal også ha langt slør, så regner med at det går av før vi setter oss til bords.

Skrevet

Mitt var for langt i utgangspunktet så jeg har lånt sløret til den ene forloveren min. Pga at frisøren lager en frisyre av løshår, må jeg ha det på hele tide,også fordi hvis ikke vil det syntes at jeg har jukset med håret, og mitt hår er kort.

Så jeg skal ha på mitt fra jeg drar fra frisøren og til festen er over.

Men sløret mitt går til korsryggen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...