Gå til innhold

til de silikon "erfarne"

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå er det snart 3 mnd siden jeg fikk nye pupper. Og det går veldig fint - men jeg har i et par uker nå hatt vondt under brystet og nedover på ribbena på den høyre siden. Det er ømt og vondt å ta på - og det er vondt å strekke på meg. om jeg tar på huden og liksom drar den litt nedover utenpå ribbena så er det VELDIG vondt :-? Arrene er det ikke noe i veien med. Det jeg lurer på er hva dette er - om det rett og slett er noe med nærvene? Men da er det rart at det er vondt der det er ......

Noen andre som kjenner dette igjen?

Og er det etter 3 mnd jeg kan begynne å gå uten tape? (vet nesten ikke om jeg tørr ! *ler* - for jeg føler tapen beskytter litt)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Nå er vel egentlig du mere erfaren enn meg, men smertene du beskriver høres nesten ut som de jeg har... Vet ikke om du leste om min operasjon på silikonkubben?

Jeg spurte legen hva det var, for jeg som deg trodde det var nerver som lå i klem!

Legen svarte at det er musklene som går seg til,og at jeg måtte regne med den type smerte en stund! Vet ikke hvor lenge.. men de har avtatt litt! Men nå har jo ikke du fått silikonen lagt under brystmusklene eller?

Så hvis jeg hadde vært deg så hadde jeg kontaktt klinikken! Jeg har i ihvertfall fått beskjed av legen min om å ringe hvis det var noe..

Skrevet

Og det siste spørsmålet ditt! Jeg har ihvertfall fått beskjed om å gå med tape i tre mnd... Skjønner godt åt du kvier deg for å fjerne den;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...