Riskrem Skrevet 1. mai 2010 #1 Skrevet 1. mai 2010 Noen som har gode eller dårlige erfaringer med hårfjerning med laser? Tenker spesielt på armhuler og bikinilinje. Virker det? Blir det helt borte? Dyrt? Er så lei av å barbere meg nesten hver eneste dag. Det blir mye "bortkastet" tid i løpet av et langt liv det Lurer på om jeg skal ta det en gang for alle.
fairywing Skrevet 1. mai 2010 #2 Skrevet 1. mai 2010 Jeg har ikke prøvd selv, men har veldig lyst å prøve. Jeg leste et sted her om dagen at du må sikkert gjøre det flere ganger for å virkelig bli fornøyd. Men er sikkert verdt et forsøk. Resultatet må jo bli bedre en den forferdielig høvelen man må frem med så ofte.
Gjest AnonymBruker Skrevet 12. mai 2010 #3 Skrevet 12. mai 2010 jeg driver å tar "veiviseren" nå, hr bare hatt 3 behandliger, men ser allerede at hårene blir tynnere og færre! ulempen er at man må la det gå ca 4 uker mellom hver gang, pluss at det er svinedyrt! men jeg synes det er verdt penga!
AnastasiaR Skrevet 13. mai 2010 #4 Skrevet 13. mai 2010 Bump. vil gjerne høre folks erfaring jeg og...
Zinnia Skrevet 13. mai 2010 #5 Skrevet 13. mai 2010 (endret) Dette lurer jeg også på. Jeg har lett opp informasjon og lest om det her på forumet før, det folk skrev om da var at det var veldig mange forskjellige typer laser, og ikke så mange klinikker som var seriøse. Diodelaser skulle visst være det beste av laserne hvis jeg skjønte det riktig. Siden jeg har lurt lenge på dette selv, så har jeg tenkt å bestille en gratis konsultasjon her og høre hva de tror kan gjøres i mitt tilfelle. Jeg kan jo poste her igjen når jeg har vært der, men det blir nok noen uker til muligens. Håper noen som allerede har prøvd poster her også! Endret 13. mai 2010 av Dansepiken
Amys Skrevet 13. mai 2010 #6 Skrevet 13. mai 2010 Jeg har prøvd armhulene, men det var ikke så lenge siden første behandling, så jeg har nok ikke så mye hjelpsomt å komme med (enda). Ifølge hun jeg var hos var diodelaser best, men jeg antar hun uansett ikke ville anbefalt en annen lasertype enn den de hadde der hun jobbet 3-6 behandlinger er det som er "vanlig" før man er kvitt omtrent alt av hår, men det varierer fra person til person, og man får best resultat med lys hud og mørke hår.
Riskrem Skrevet 13. mai 2010 Forfatter #7 Skrevet 13. mai 2010 Jeg har funnet dette tilbudet i Oslo: http://www.bhudoglaserklinikk.no/ Men siden man ikke bør sole seg er det kanskje litt dumt å ta det i sommersesongen.
Riskrem Skrevet 13. mai 2010 Forfatter #8 Skrevet 13. mai 2010 Jeg har prøvd armhulene, men det var ikke så lenge siden første behandling, så jeg har nok ikke så mye hjelpsomt å komme med (enda). Ifølge hun jeg var hos var diodelaser best, men jeg antar hun uansett ikke ville anbefalt en annen lasertype enn den de hadde der hun jobbet 3-6 behandlinger er det som er "vanlig" før man er kvitt omtrent alt av hår, men det varierer fra person til person, og man får best resultat med lys hud og mørke hår. Var det vondt? Ble du sår og rød etterpå?
Amys Skrevet 13. mai 2010 #10 Skrevet 13. mai 2010 Var det vondt? Ble du sår og rød etterpå? Ble litt rød i 1-2 dager etterpå, og litt antydning til "kviser" (er vel ikke akkurat kviser når det er under armene ). Var ikke det mest behagelige jeg har vært med på, men ikke direkte vondt heller, litt som å bruke epilator.
balo Skrevet 22. mai 2010 #11 Skrevet 22. mai 2010 Var det vondt? Ble du sår og rød etterpå? Har fått et godt tips, hvis man ikke vil at d skal gjøre vondt. Kjøp Embla-krem på apoteket. Vs du bor nærme Sverige så kan du kjøpe en billigere og større pakning der. Jeg skal ha min første behandling i neste uke Gleder meg kjempemasse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå