Gå til innhold

Hva velger du mtp hårfjerning  

28 stemmer

1. 1. Hva velger du? Du kan stemme på flere.

Anbefalte innlegg

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Jada nå er det snart på tide med bikini. Og da skal jo alt være mer enn velstelt. De fleste holder vel god orden hele året igjennom, men spørsmålet blir mer aktulet nå som sommeren kommer med stormskritt.

Jeg lurer på hva folk velger og hvordan de synes dette fungerer. Det er jo tross alt stor forskjell på folk og på deres hårvekst.

Og gode tips og andre tanker bak hårfjerning er alltid på sin plass. Noen som bruker andre metoder enn de tradisjonelle? Fortell.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stemte på voks og epilator. Liker disse formene for hårfjerning best da de varer lenger, og gir mindre nupper og irritert hud :)

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

På meg funker ikke voks da jeg har såvidt litt fjonete hår. Men lurer på å teste epilator. Men er jo litt pyse og da...

Skrevet

Jeg brukte epilator for noen år siden, til jeg mista den... På den jeg kjøpte fulgte det med en slags pose med væske som man skulle hive i fryseren, denne bruker du for å "bedøve" huden litt, så kjennes det ikke fult så ille. Og det er uansett de første gangene som er verst når man ikke er vant til det.

Nå for tiden bruker jeg høvel, men har kjøpt voksstriper for første gang som skal prøves idag. Har hørt at hårene blir tynnere og færre ved voksing + at det varer jo lenger enn om man bruker høvel, så håper det virker. Gruegleder meg litt til å prøve :gjeiper:

Skrevet

Voks og epilator, men før og etter bruker jeg "Skin Doctors Ingrow Go Easy Wipes"

Hei, vet du om "Skin Doctors Ingrow Go Easy Wipes" er å få kjøpt på butikker her i Norge?

Evnt. hvor?

Gjest hudenmin
Skrevet (endret)

Hei, vet du om "Skin Doctors Ingrow Go Easy Wipes" er å få kjøpt på butikker her i Norge?

Evnt. hvor?

Det vet jeg dessverre ikke.

Tillegg:

En god peeling for kroppen kan gjøre samme nytten, men det forutsetter at man skrubber ofte - noe jeg glemmer/ikke får tid til. Disse serviettene klarer jeg å huske å bruke (morgen og kveld).

Tips:

Hvis du har anledning til å handle hos Feelunique, så er der 10% med rabattkoden MAYDAY10 t.o.m. 4. mai. :)

Endret av hudenmin
Skrevet

Jeg vokset leggene mine selv for første gang her for noen uker siden. Det var litt av en jobb! Men jeg ble veldig fornøyd med resultatet. Vurderer sterkt å betale noen for å gjøre det for meg neste gang.

Skrevet

Bruker epilator på beina, og høvvel til binikilinjen og armhulene :-)

Noen som har erfaring med epilator ved bikinilinjen?

Skrevet

Barberhøvel som oftest, men noen ganger slår jeg til med voksen, og andre ganger krem. Men særlig voks tar for mye tid for min del.. :sukk:

Skrevet

Bruker epilator på beina og høvel under armer og nedentil :)

Skrevet

Epilator på beina, bikiniområdet og under armene :) Det gjør vondt som fy de første gangene, anbefaler å gjøre det en gang man er litt sint, evt. litt full.. :D Det blir bedre etterhvert og resultatet blir veldig bra, skjønner ikke hvorfor jeg kastet bort mange år på barberhøvel, hjemmevoks, napping, hårfjerningskrem og sånt dill før jeg oppdaget epilatoren :gjeiper:

Veet sin anti-ingrown hair krem virker overraskende godt på meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...