epsilon Skrevet 1. mai 2010 #1 Skrevet 1. mai 2010 Når jeg scroller gjennom dejtingsidene så ser jeg først på de profilene som har bilde, men jeg tenker at jeg går glipp av mange flotte (jenter altså) når jeg ikke ser på profilene uten bilde. Så begynner jeg å lure. Hvem er det egentlig som ikke bruker bilde, og hvorfor? Jeg har jo sjøl ikke noe beskrivende bilde, fordi jeg ikke vil bli gjenkjent, men hvilke andre grunner er det til ikke å ha bilde? En grunn er jo at man er støgg, men så enkelt er det vel neppe?
Gjest gjestdeluxe Skrevet 1. mai 2010 #2 Skrevet 1. mai 2010 Når jeg scroller gjennom dejtingsidene så ser jeg først på de profilene som har bilde, men jeg tenker at jeg går glipp av mange flotte (jenter altså) når jeg ikke ser på profilene uten bilde. Så begynner jeg å lure. Hvem er det egentlig som ikke bruker bilde, og hvorfor? Jeg har jo sjøl ikke noe beskrivende bilde, fordi jeg ikke vil bli gjenkjent, men hvilke andre grunner er det til ikke å ha bilde? En grunn er jo at man er støgg, men så enkelt er det vel neppe? Jeg tror tvert i mot at en del ikke er komfortable med nettdating, og enkelte har blitt "sosialt presset" av venner/familie til å registrere en profil (fordi de er langtidssingle?), men kanskje de ikke ønsker å ha et bilde der, fordi de mener det ikke haster? Og mange kan jo absolutt være pene, men de ser ingen grunn til å flashe seg for alle?
Gjest AnonymBruker Skrevet 1. mai 2010 #3 Skrevet 1. mai 2010 Jepp, det gjør du. Jeg hadde ikke bilde i min profil da jeg holdt på med nettdating. Aberet var at jeg fikk en del lugubre meldinger, da mange av de uten bilde er gifte eller har andre ting å skjule. De jeg likte profilen til (med og uten bilde) tok jeg selv kontakt med.
Gjest AnonymBruker Skrevet 1. mai 2010 #4 Skrevet 1. mai 2010 Jeg er ikke på noen datingside, men jeg er på nettby, som folk nå plutselig bruker som datingside (??). Jeg fikk massevis av henvendelser fra 'beilere' når jeg hadde bildet oppe. Jeg nevnte så på profilen min at jeg ikke var ute etter slikt, men det ga seg alikevel ikke. Når jeg fjernet bildet mitt så ga det seg.. Og ja, jeg vil heller ikke bli gjenkjent.
Gjest AnonymBruker Skrevet 1. mai 2010 #5 Skrevet 1. mai 2010 Jeg har surfet rundt på datingsider litt for moro, og registrert meg mest for å få muligheten til å bla gjennom andres profiler. Så det kan jo være folk som har mer den innstillingen at de selv skal velge ut folk, og mindre fokusert på at de selv skal bli plukket ut. Jeg tenker også at det hadde vært fint og "solgt" meg selv på personlighet i stedet for utseende, og bare la det være en positiv overraskelse til slutt (ja, jeg mener jeg er pen, shoot me ). På en side jeg ble litt hekta på endte jeg opp med å legge ut noen bilder til slutt, for det er jo alltid et helvetes mas om det. Jeg merket jo også at jeg ville se bilde av de jeg snakket med, om ikke av overfladiske grunner så bare for å ha et ansikt å knytte til personen. Men jeg syntes pågangen ble vel stor etter det, og det virket ikke som det var fra folk som likte profilteksten min (eller i det hele tatt hadde lest den) akkurat. Virket mer som "automeldinger". Så tenker litt at det kanskje er for de som liker å luske litt i bakgrunnen, pene eller ei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå