Gå til innhold

Geneologi programvare

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei,

jeg fant masse slekstinformasjon ved et enkelt nettsøk, og nå vil jeg samle den og ta vare på den. Noen som kan anbefale programvare? Helst programvare som tilbyr forskjellige views på visualisering.

Takk takk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er jo link til en kristenrock-gruppe??? Prøver du å kristne meg :ler:

Skrevet
Dette er jo link til en kristenrock-gruppe??? Prøver du å kristne meg :ler:

Du hadde sikkert hatt godt av det ;-)

Men det var ikkje meininga å sende deg feil plass - det er namnet på programmet, ser du. Prøv http://www.bkwin.org/ så går det betre...

Skrevet

Takk takk. Brothers Keepers er visst det mest brukte programmet out there. De kan importere og eksportere gedcom-filer, som er minimumskrav. De lager masse fine fremstillinger av slektskapsforhold, både decendants og acendants. De kan også lage html, selv om jeg ikke har testet hvordan det blir seende ut enda. MEN alle de fantastiske rapportene kan ikke lagres! Bare printes. Hva er det for noe tull? Samtidig er grensesnittet litt.. tja ikke designet for lett bruk ivertfall. Enkel feilretting er en omstendelig prosess.

Jeg beholder det, men prøver samtidig Embla. Hørte noens om prøvde det, uten å være helt fornøyd også. Det kommer ikke på tale å kjøpe usett iallefall..

Jeg har over 7000 stk i min database plutselig, og opptil 10 generasjoner bakover! Alt fordi jeg snubla over noe på nettet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...