Gå til innhold

Ble lurt :(


Gjest TS

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er så utrolig lei meg, skuffet og deppa. Jeg ble kjent med en utrolig hyggelig fyr på nettet for noen månder siden, og vi holdt kontaktenJeg vet ikke om jeg er forelsket eller betatt av han. Han var bare så fantastisk. Men så etter å ha holdt på med så lenge, kontakt over tlf og msn, så kommer det en dag hvor han inrømmer at alle de bildene han sendte av seg selv ikke var hans :( Jeg ble helt paff og sjokkert. Hva i all verden skal jeg gjøre?? Jeg hater nå denne personen som har lurt meg og lekt med mine følelser, Hvordan går ann ¨være en så stor samvittighetsløs drittsekk???

Han sier nå at hvis du er forelsket i min personlighet så er jeg her og du kan se meg for jeg er utrolig forelsket i deg, men hvis du er forelsket i den personen jeg har sendt bilder av så eksisterer han også og du kan få nummeret hans (ser ut som det er en kompis av han). Jeg vil ikke se noen bilde av han som har lurt meg, er bare helt knust. tenk at jeg trodde på han hele denne tiden, og dette falt meg aldri inn. For jeg kunne aldri tenkt å lure noen på denne måten, er stolt av min utseende og hva får man av å kaste bort så mye tid på slikt dritt??

Man må holde seg unna nett dating, utrolig hva slags drittsekker det finnes. Herregud, tenk jeg er forelsket i en fyr som ikke eksisterer :(:( Hva skal jeg gjøre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest AnonymBruker

Du kommer nok over det, men jeg er helt enig med deg om nettdating. Utrolig mye rart en kan komme borti. Sende bilde av kompsen? Han må nok se bra jævlig ut selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting galt med nettdating, men her ser du en av årsakene til at det er lurt å møtes i virkeligheten relativt raskt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville nå ha gitt han en sjans jeg da. Det er jo uansett han som person du har blitt kjent med. Et bilde er jo forsåvidt bare et bilde og kan lyve selv om det var av rett person. Antagelig opprettet vel denne fyren profilen litt på flipp og la ut bilde av den kjekkere kameraten :vetikke: Så ble han forelsket i deg underveis og innrømte at bilde var falskt. Han tenkte vel at om du er en jente å satse på så ville ikke et bilde bety all verden?

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han tenkte vel at om du er en jente å satse på så ville ikke et bilde bety all verden?

;)

Å fare med fanteri betyr muligens litt mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Hei

Kjenner meg så godt igjen i det du skriver. Det samme skjedde med meg. Ble villt forelsket i en person, hadde masse kontakt på msn og tlf. Så forsvant han bare. Hadde sporadisk kontakt . Dette varte i et år. Underveis fortalte han aldri at han hadde vist bilder av feil person. Jeg stusset litt på at han kviet seg for å møte meg, men han hadde alltid gode forklaringer. Han er arbeidsnarkoman, jobbet masse. Etter at det hadde et år, tørte han å møte meg. Det kom som lyn fra klar himmel da jeg så han, det var en helt annen person. Greit at det er personligheten som betyr mest,men utseende har jo noe å si. Det er liksom helheten man blir forelsket i. Det er viktig meg fysisk tiltrekning mellom partnere. At jeg faktisk synes at partneren min er attraktiv.

Han unnskyldte seg masse og var veldig lei seg for det han hadde gjort. Men jeg har egentlig bestemt meg for å gå videre nå. Han er uansett veldig vimsete, en dag er han kjempeklar for å gå videre med meg, andre dagen er han usikker.

Utrolig dritt når slikt skjer, jeg følte meg som verdens dummeste jente. AT noen kan lure meg slikt i et år. Vi bor i samme by.

Kan vel si at dette skjedde for ca en måned tilbake, at jeg fant ut om dette. OG idag har jeg faktisk klart å komme meg videre. Så bare prøv å komme deg over han:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er liksom helheten man blir forelsket i. Det er viktig meg fysisk tiltrekning mellom partnere. At jeg faktisk synes at partneren min er attraktiv.

Likevel kunne du være vilt forelsket i en du aldri hadde møtt, i et helt år? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Hei!

Jeg er så utrolig lei meg, skuffet og deppa. Jeg ble kjent med en utrolig hyggelig fyr på nettet for noen månder siden, og vi holdt kontaktenJeg vet ikke om jeg er forelsket eller betatt av han. Han var bare så fantastisk. Men så etter å ha holdt på med så lenge, kontakt over tlf og msn, så kommer det en dag hvor han inrømmer at alle de bildene han sendte av seg selv ikke var hans :( Jeg ble helt paff og sjokkert. Hva i all verden skal jeg gjøre?? Jeg hater nå denne personen som har lurt meg og lekt med mine følelser, Hvordan går ann ¨være en så stor samvittighetsløs drittsekk???

Han sier nå at hvis du er forelsket i min personlighet så er jeg her og du kan se meg for jeg er utrolig forelsket i deg, men hvis du er forelsket i den personen jeg har sendt bilder av så eksisterer han også og du kan få nummeret hans (ser ut som det er en kompis av han). Jeg vil ikke se noen bilde av han som har lurt meg, er bare helt knust. tenk at jeg trodde på han hele denne tiden, og dette falt meg aldri inn. For jeg kunne aldri tenkt å lure noen på denne måten, er stolt av min utseende og hva får man av å kaste bort så mye tid på slikt dritt??

Man må holde seg unna nett dating, utrolig hva slags drittsekker det finnes. Herregud, tenk jeg er forelsket i en fyr som ikke eksisterer :(:( Hva skal jeg gjøre

JEg kjenner jeg blir veldig provosert. Denne mannen har gått frem for å være noen han ikke er, og så prestrerer han med å fortelle at "ja, nå får du velge; mannen som ser ut som meg, eller du kan få meg som respekterer deg så lite at jeg lurer deg trill rundt"

Hvorfor skulle TS i det hele tatt gidde å være venn med et slikt menneske som respekterer henne så lite?

Bli sinna TS. Han er en drittsekk..Han er ikke verdt en eneste tanke, gå videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt om jeg skal le eller gråte, men slik er bare nett-dating. Mesteparten er bare løgn og falskhet. Utrolig hvor mange rare mennesker som finnes der ute :snurt:

Synd du og måtte oppleve det, men som ei overfor her sier; bli sint, han er en utrolig stor drittsekk som kan gjøre noe slikt (falske bilder)og så prøve seg med; nå får du velge.... Fy søren, han kan ikke ha mye respekt for deg.

Slutt å tenk på drittsekken, gå videre, men ikke glem at det finnes mange slike.

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nanette

Skype neste gang. Så får du se personen "live" før du evt treffer han. Ett år uten å se han i live, hvordan gadd du...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bianca26

Hei!

Jeg er så utrolig lei meg, skuffet og deppa. Jeg ble kjent med en utrolig hyggelig fyr på nettet for noen månder siden, og vi holdt kontaktenJeg vet ikke om jeg er forelsket eller betatt av han. Han var bare så fantastisk. Men så etter å ha holdt på med så lenge, kontakt over tlf og msn, så kommer det en dag hvor han inrømmer at alle de bildene han sendte av seg selv ikke var hans :( Jeg ble helt paff og sjokkert. Hva i all verden skal jeg gjøre?? Jeg hater nå denne personen som har lurt meg og lekt med mine følelser, Hvordan går ann ¨være en så stor samvittighetsløs drittsekk???

Han sier nå at hvis du er forelsket i min personlighet så er jeg her og du kan se meg for jeg er utrolig forelsket i deg, men hvis du er forelsket i den personen jeg har sendt bilder av så eksisterer han også og du kan få nummeret hans (ser ut som det er en kompis av han). Jeg vil ikke se noen bilde av han som har lurt meg, er bare helt knust. tenk at jeg trodde på han hele denne tiden, og dette falt meg aldri inn. For jeg kunne aldri tenkt å lure noen på denne måten, er stolt av min utseende og hva får man av å kaste bort så mye tid på slikt dritt??

Man må holde seg unna nett dating, utrolig hva slags drittsekker det finnes. Herregud, tenk jeg er forelsket i en fyr som ikke eksisterer :(:( Hva skal jeg gjøre

Herregud drit i han. Istedet for å bli lei deg så burde du tenke på hvor patetisk han er som juger om sitt eget utseende for å få damer. det sier jo litt om hans selvtillit da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AnonymBruker

Er det virkelig mulig? Han har vel ekstreme komplekser for sitt eget utseende og derfor lavt selvbildet. Og er vel sikkert også en sånn bitter type som vil "hevne" seg. Dette har han helt sikkert gjort helt bevisst, bare for å bevise at utseende faktisk betyr noe, selv om mange jenter hevder det ikke gjør det. Kjenner jeg blir irritert av dette. Nei som flere sier, bli sint! Du trenger ikke å finne deg i dette. Selvfølgelig spiller utseende en rolle. Dette er jo helt klart ikke den typen du hadde begynt å fått følelser for. Kom deg videre!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bianca26

Er det virkelig mulig? Han har vel ekstreme komplekser for sitt eget utseende og derfor lavt selvbildet. Og er vel sikkert også en sånn bitter type som vil "hevne" seg. Dette har han helt sikkert gjort helt bevisst, bare for å bevise at utseende faktisk betyr noe, selv om mange jenter hevder det ikke gjør det. Kjenner jeg blir irritert av dette. Nei som flere sier, bli sint! Du trenger ikke å finne deg i dette. Selvfølgelig spiller utseende en rolle. Dette er jo helt klart ikke den typen du hadde begynt å fått følelser for. Kom deg videre!!!

Jeg hadde ikke blitt sint. Heller le og tenk at han er en idiot. Det er nesten synd på han..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Vitaminbjørn

Jeg hadde ikke blitt sint. Heller le og tenk at han er en idiot. Det er nesten synd på han..

Enig, det blir rett og slett for dumt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Jeg får gå mot strømmen jeg da.. Jeg er nemlig ikke helt enig med alle andre..

Ja, det er ganske teit å lyve om det, men det har han nok skjønt selv også.. Jeg hadde tatt sjansen på å møte han, se åssen han faktisk ser ut.. Kanskje bak all usikkerheten så finnes det en fantastisk person..

Jeg har flere kompiser som ser veldig bra ut, men som ikke har noen jentehistorier å fortelle, rett og slett fordi de er for sjenerte til å involvere seg.. Dårlig selvtillit er ikke noe å kødde med, og hvemsomhelst kan ha det..

Min mann hadde det, det er kun pga min tålmodighet at vi er sammen i dag.. Jeg trodde ikke han var interessert i meg i det hele tatt.. Og han ser ut som en modell, helt seriøst!

Jeg hadde tatt sjansen, alle kan gjøre feil liksom..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva slags folk er det som gjør sånn?skulle tro han var fjortis.jeg hadde raskt trekt konklusjonen at han var en tufs jeg ikke ville hatt noe mer med og gjøre, blitt jævelig skeptisk til nettdating og gått videre, og satsa på å møte noen i real life. eventuelt som noen sa, bruke skype fortest mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bianca26

hva slags folk er det som gjør sånn?skulle tro han var fjortis.jeg hadde raskt trekt konklusjonen at han var en tufs jeg ikke ville hatt noe mer med og gjøre, blitt jævelig skeptisk til nettdating og gått videre, og satsa på å møte noen i real life. eventuelt som noen sa, bruke skype fortest mulig.

Han er en tufs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...