Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Vann en gratis ferietur i fjor. bla. til Thailand. Men nå har alt endret seg og jeg er ikke sammen med han jeg da var sammen med lenger. Har møtt en ny, men med han er det bare tull.. Han driver også og roter med eksen og lyver meg rett opp i fjeset. Han er egentlig satt opp med meg, men...Må bruke ferien innen utgangen av året. Lurer på om jeg bare skal gi opp hele ferien og heller gi den bort? Hva ville andre gjort? Litt synd å ikke benytte seg av den også. Det tar noen måneder å ordne med billetter og slikt også. Man må være minst to. Eller skal jeg håpe på å møte en ny mann...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ta med en venn?

Skrevet

Eller ta med deg en god venninne? En søster eller bror? Må det på død og liv være en mann?

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har ingen venner....

Ihvertfall ingen jeg har lyst til å dra på slik ferie med.

Kan eventuelt gi det bort til noen av mine søstre. Men...unner jeg de det??

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Du kunne jo prøve å selge den? Om ikke det er en mulighet ville jeg reist alene om jeg var deg, heller enn å gi den bort.

Skrevet (endret)

Selg de da vel?

edit: jeg mener selg ferien, ikke søstrene :fnise:

Endret av LineGourmet
Skrevet

Selg de da vel?

edit: jeg mener selg ferien, ikke søstrene :fnise:

:ler:

Har du ikke ett eneste menneske i din familie eller omganskrets du kunne tenke deg å dra på ferie med?

Hvis ikke er jeg enig med Line - selg dem.

Skrevet

dra med en venninne eller noen i familien din? det må jo være noen du har kontakt med, som du kunne tenkt deg å reise sammen med.

Ellers så kan du jo alltids prøve å selge turen? eller gi den bor ttil foreldrene dine?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Ta med deg et familiemedlem du ikke får så mye tid til å være sammen med, eller en som ikke har vert på ferie før. Ta med en du er glad i.

Skrevet

gi den til meg hhehe neida...hvorfor må man vær minst to?

Skrevet

Det samme skjedde med meg. Turen jeg bestilte sammen med kjæresten (nå eksen) ble ikke noe av. Prøvde å finne noen til å ta plassen hans men nei.. Til slutt avbestilte/endret jeg på reisen. Alltid kjipt sånt..

Men spør familie og venner.. Kolleger.. Eller reis alene. Eller som flere sier, prøv å selge den på finn.no.

Skrevet

Og hvis du reiser alene og kan reise hvor du vil i thailand, kan du jo alltids dra og jobbe som frivillig på koh lanta med dyr.er en norsk dame som driver lanta animal welfare.jeg har snakket litt med henne og hun sier at de fleste kommer alene, så da har du et fint utgngspunkt til å bli kjent med andre og =)

Skrevet

Eller skal jeg håpe på å møte en ny mann...

Jeg ville heller brukt tiden og energien min på å få meg gode venner enn en ny mann.

Gjest Gjest
Skrevet

Så du vil ikke dra med noen av søstrene dine?

Da bør du satse på å få deg nye venner. Du kan da ikke satse alt på en mann...

Gjest Gjest
Skrevet

TS: Takk for alle tips og råd.

Jeg vil aller aller helst ha med en mann!!! Men....typisk meg å vinne noe sånt når det minst passer. Jeg som aldri vinner noe som helst....

Skrevet

TS: Takk for alle tips og råd.

Jeg vil aller aller helst ha med en mann!!! Men....typisk meg å vinne noe sånt når det minst passer. Jeg som aldri vinner noe som helst....

Forstår du vil ha med en mann, men jeg hadde aldri latt det være avgjørende for en gratis tur til Thailand.

Har du ingen venner eller kjæreste å reise med, så søk etter en reisevenn.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er rart at du kun vil reise med en mann... Gjerne du nå trenger litt tid alene etter disse idiotene? Da får du tid til å tenke over hvordan du vil leve resten av ditt liv, og hvordan den du skal leve det med skal være...

REIS! :)

Skrevet

Jeg ville ikke gitt den bort. Jeg hadde tatt med en venn, eller mamma kanskje. Hvis det er sånn at du ikke vil reise med noen andre ville jeg tatt ferien alene. Det er lett å møte folk når du reiser alene og du får gjøre akkurat det du vil. Ingen sak å ta den solo.

Gjest Spinell
Skrevet

Se litt lyst på tingene, da :) Du har vunnet en dyr reise, og kan attpåtil ta med deg noen! Selvsagt er det leit at du har hatt to samlivsbrudd, men desto bedre grunn til å komme seg vekk litt og koble ut uten mann på slep.

Det må da finnes noen i hele verden som du synes er verdig å få bli med deg på tur?

Hvis ikke; selg reisen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...